1 December.....

Och 23 dagar kvar till Julafton..... jag är som barna längtar,,,, idag fick ju Linnea öppna sina chokladkalendrar,,, ojoj va det va spännande,,,,, och det va ju extra gott att äta choklad kl 07.00 i sängen,,,,, Idag fick smaka en liten bit,,, hihi hon smaskade för fullt,,,,,




Sen va det ett evigt tjaaat hela dagen om att hon ville öppna fler luckor,,,, suck,,, hotade med att kasta bort dom förbannade kalendrarna,, sen lugnade hon ner sig,,,,,,

Jag gick ut på bokapasset för att boka aqua pass till ikväll kl va nog tio (fm),,,,,, det va FULLBOKAT!!!!! heskotta när ska man nu boka dagen innan??? att det blivit så poppis,,,,,, kul iofs,,, men mindra kul för mig i dag som verkligen ville träna..... men men jag fick kontakt med Karin på FB så vi tog en SNABB prommenad,,,, shit villket tempo hon höll,,,, tur att man inte är helt otränad nu,, annars hade jag varit död,,,, hihi men vi snackade och knatade som tusan...... det va skönt bokade att vi ska gå minst 1 gång i veckan,,, tisdagar!!! bra så har man lite mer att göra,,,,

Jag solade i kväll ,,,, måste ju ha bränna till julfesten,,, man kan ju inte se ut som ett lik i svarta blåsan,,, hihi
Solade på drop in i oxd,, NYA RÖR det tog som saatan!!! bra det .. så kanske man bara behöver sola 2 gånger till,,,,
Ett tips för er som solar,,,åk dit det är verkligen suuper fräscht där nere och stora solarium men asa bra fläktar så man blir inte ens svettig,,,,, skit sköönt!!!

Annars har det inte hänt mycket i dag,,,, vi har varit hemma och slappat,,,,, det har ju varit skiit tråkigt väder,,,,, så hemmamys är inte fel det heller,,,,,


Kram syrran                    Försökte få Ida att krypa,,,, men NE!!


Nova myste åxå idag!!!!

Nu ska jag kolla på tv med sambon sen sova,,,, är trött idag!!!

Sov gott 
Kraaam  

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja suck, julkalendrar, vad ska man säga? Men Harri har dock inte tjatat. Skönt!

Är inte det UB o DH på tisdagar?

Har du inga bra tips på solarier i nypan?

Nu ska jag också knoppa. Andreas ska iväg tiiiiidigt imorgon bitti så jag ska rodda iväg alla fyra själv.

Kram

2008-12-01 @ 22:42:28
Postat av: Helen

Fasiken fortfarande uppe. Fastnade på vuxendagiset Fejsboken. Suck!

Vi har oxå en inspelningsbar men den jäkeln har säckat ihop. Den e ju tre år så det kanske ska vara så? Jag vet inte. Nu måste barnen sova kl åtta imorgon kväll :)

2008-12-01 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0