En knyckt bild...

Ja från rickard,,, hihi snacka om fest inte undra på att en annan fick ont i huvet på nattkröken,,,,,
Men jag va ju vara tvuuungen att headbanga till 666 the number of the beast!!!! hahahahahahahahaha.....



Ikväll har jag varit och tränat fasen va sköönt det va,,, och faan va trött jag blev,,, det känns direkt när man inte varit på några gånger,,,,,phu..... så nu blir det hård körning,,,, det är ju jul uppehåll snart sista gångerna nästa vecka,,,,,

Och som alla andra i juletid har ju Linnea bakat pepparkaks hus med Farmor,,,, jättefint så vi rotade fram lite tomtar från vinden och pysslade till det i dag,,,, åå va nöjd hon va,,,, och varje gång hon får tilfälle så drar hon ett finger på det och kanske får man loss en bit glasyr,, hihi men det är ju hennes vi får väll rasa och äta på julafton.... längre får det inte stå tänk allt damm som hamnar på,,, blää...
Den vinnögda tomten som är på gjorde Nea förra julen på dagis,,, den är UNDERBAR!!!





Jag vet inte om jag berättade om Rickards lins incident i lördags på galan?? iaf så på nåt vis petar micke ut linsen i hans högra öga på dansgolvet bland alla människor,,, och trot eller ej han fångade upp den... men eftersom rickard va liite på arslet så fick mamma fia rycka in och hjälpa till,,,, vi sätter oss på scenen och jag har min linskopp med vätska och mina linser  i väskan, så jag tar ut en av mina linser och lägger i min hand sen i med hans lins och rengör, och sen försöker få in den i hans öga,, mörkt va det åxå... hahaha villken syn... och när han skulle försöka själv så (guud jag ser detta framför mig) tar han inte fingret i ögat utan på typ ögonbrynet,,, hahahaha så jag för liksom fingret rätt i ögat,,,, till sist så tar jag den på mitt finger och sen in i hans öga,,, ojojoj,,,,, snacka om baciller han fick i det ögat  men till sist satt den där,,,,,det kom ganska mycket tårar då,,,, FAAN jag gråter ju säger han,,,, hihihi men det gick ju bra till slut,,, så vi dansade vidare,,,,

Ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe som älskade daniel servat mig med,,,, sen är det kväll,,, jag ska jobba i morgon 13-18 det ska bli skit kul!!!!

Stor kram på er!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0