FREDAG!!!

I dag har vi varit hos kusinerna och moster Ingela i södertälje och firat Bästa Jack som fyller TONÅRING idag!!!!




Det va jättemysigt,,, åt god mat och supergod tårta som barnen gjort med nutella i,,,,,



  
My Little Pet Shop,,,,,

Fick julklappstips när vi kollade på Biancas grejor,,,,, OJOJOJ jag ljuger inte hon har sääkert 50 st små djur med hus,kickbikes,bilar,vagnar,,,,, Men ÅÅ va Linnea gillade att leka med dessa,, så nu blir det ytterligare några paket till henne,,,, hihi

Min syster har oanade talanger,,, hon har sytt en såååå snygg klänning till Bianca av scarfs,,,,,, kolla bara!!

Så nu får ni lägga beställning via MIG!!!!!


Linnea hade bestämt att hon skulle sova över hos dom,, så vi tog med packad väska... jag trodde hon skulle ångra sig när mamma,jag & Ida åkte hem.. men NE hon skulle stanna och va så nöjd med det,,  mysigt för henne,,,,



Gud va Linnea ser upp till Jack!!! Det går inte en dag utan att hon pratar om henne så detta är stort att få sova kvar!!


På vägen dit höll jag på att få vattenplaning faan va det va läskigt,,,, huga men det har verkligen SPÖÖÖREGNAT hela dagen,,,,, skit åxå vart är snön??? det är ju 3:dje advent på söndag,,,,,,

I morgon ska jag jobba till 16.15  och efter det så bjöd jag hem Syrran& kidsen på mat tänkte göra nåt så exklusivt som pommes & korv,,,, det ska hon ha som haft Linnea hos sig och kör hem henne,,,, hilarious
(Vi får se om jag kan komma på nåt bättre tills dess,,,,,)

Jaha nu ser jag på vädret att det blir minus till i morgon hur halt kommer det att bli dårå,, jag tar golfen till jobbet med 4WD,,,,

Nej nu ska jag kolla på slutet på Idol finalen,,,,,,,,,,,,, och det blev,,,,,,, ( jag tror Kevin),, vi får se!!!!

Ha det bra Kram på er!!!

/FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0