Helgen,,,,

Ja denna helg har varit fullspäckad med aktiviteter!!!!
Fredag va daniel ledig,,,, jag solade,, sen efter lunch åkte vi in till Nyköping och gjorde lite ärenden... handlade dop present,hämtade foton på bildproffsen,köpte badkarsblandare (äntligen fick vi tag på rätt)
sen på kvällen va vi hos Magnus & sussie på glögg fika,,, JÄTTE trevligt det va sååå längesen vi sågs,,, har saknat dom massor,,,, men det blir ju så med jobb och allt,,,, så nu får det inte gå så länge till nästa gång....
Lite bilder från fredag:




Lördag va vi på dop Grann tvillingarna Hugo & Jakob Ivarsson döptes i Stjärholms kyrka,, åå va fint det va och villken underbar kyrka,,,, sen fikade vi i försammlingshemmet......



Sen på kvällen va det dags för Julgala fest!!!!!! som jag läängtat!!!!! Barnen sov hos farmor & farfar,,, daniel va på Blue moon bar det hade varit jätte bra,, hoppas det funkar så man har nåt mer ställe att välja på när man ska ut,,, villken inte är så ofta,,,, hihi men i alla fall.....
Julgalan.... det va såå sjukt kul,,,,, bilresan upp,galan och hemmresan allt va skiit skoj.....
Det va bra artister,,,
Nordman,EMD,Ola,Charlotte Perelli,Linda bengtsing,Rydell & Quick,Arvingarna
Det va såånt djävla drag,,,, och alla min Underbara kollegor hade nog lika skoj som jag!!!!! Faan villket bra gäng vi är!!!! helt sjukt att man kan ha det så bra,,,, LOVE YOU!!!!!

En liten försmak på Kvällen,,,,,


Ha ha ha Nicklas och jag va i gasen.... speciellt nicklas som inte mådde såå bra i bilen hem,,,, tur att grabbarna hjälpte till att skura vid sille krog,,,, behöver jag säga mer???!!!!!!!
Jag mötte Daniel vid Vipsgrillen kl 03.00 sen tog vi en taxi hem.... ojojoj det va såå skönt att sova,,,, trots att jag va föör överförfriskad så snurrade det inte,,, skönt det...

Kolla in länkarna nedan där finns ALLA smaskiga bilder!!!!!!!!

JULGALA DEL 1 (KLICKA HÄR)

JULGALA DEL 2 ( KLICKA HÄR)


Söndagen bestod av att soova Daniel och jag sov till 12 det va såå längesen vi gjorde det men välbehövligt,,,, shit shit såå sliten jag va hela dagen,,, vid ett åkte vi & hämtade barnen och fick i oss god mat,,,,,, sen va det som alla andra söndagar simskola och babysim.... måste säga att det va skönt att kliva ner i den varma polen... det behövdes en dag som denna,,,,
Jag har tappat rösten.... hihi sjöng för fullt på galan.... så idag måndag har jag fortfarande ingen röst,,,,, du måste hosta mamma sa linnea till mig i morse,,, haha jag ska jobba i morgon hoppas att jag kan prata då,,,,

Nu ska jag fixa lunch till mig & tjejerna!!!!
Ha en bra dag Kram Kram
FIA


Kommentarer
Postat av: Emma Lannge

Haha bästaste bilderna på länge! Tack för en superkul kväll! Verkligen en kväll värd minnas. Är det nått som vi i Clas Ohlsons gänget kan så är det att festa! ;D

2008-12-08 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0