Julbord IGEN,,,

Jaa Daniel är på julbord i kväll med,,, en annan får sitta här ensam och häcka.... men på Lördag ere min tuur,,,,,,, konstigt jag hade helt glömt att det faktiskt ÄR julbord med,,, inte bara fest och dans,,, hihi,,,,

Til middag idag blev det PLÄTTAR,,,,,, jag har inte gjort plättar på säkert 7 år,,,,, om ens jag gjort det sen daniel & jag flyttade ihop,,,, Plättlagget tog vi av hans farmor,,,
I alla fall så gillade barnen det jätte mycket Ida åt nästan 3 st,,,, med glass och sylt såå klart,, och Daniel skulle ju på julbord ikväll men pannkaka är det bästa han vet med kaviar på ,,, och plättar änuu bättre så han va tvungen att äta en gång,,,,,,hihi själv drack jag en Alevo måltidsersättning,,,, och jag tog 2 plättar va bara tvungen att smaka när jag stått och gräddat i 40 minuter,,,,,
Nova fick såå klart städa upp efter Ida som varje mål vill äta själv,,, hihi TACK GODE GUUD för hund vid dom tilfällen det finns inte en bit på golvet och inte på matstolen heller,,,,,,,



Ja så ikväll är man ensam IGEN......och mer godissugen än ja faan jag vet inte vad,,,, men jag stålsätter mig,,,, har syndat med 2 riskakor med smak,,,,,suck,,,,, om jag bara fick trycka i mig en hel chokladkaka,,,,,
Väge mig i morse,,, -10,5 nu... men fasen va segt det går,,,, sen ska vi till Mange & Sussie i morgon på glögg kväll så då blire ju lite synd och sen är det ju fest på lördag... vill inte tänka på hur många points det kommer att gå då,,, typ 2 veckors förbrukning,,,,, så det blir soppa hela nästa vecka,,,,,,, men va faan man lever bara en gång.. och än så länge går det ju åt rätt håll,,,,

Nu ser jag att BU & BÄ linneas stackars fiskar knappt ser ut.... måste göra rent i morgon,,,,
Och mina Hyacinter har slagit ut,,,, doftar underbart!!!!

Om man ska gå och sova så man glömmer bort sötsuget,,,,,

God natt

KRAM FIA

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahahhaa! När jag träffade Andreas hade jag inte gjort pannkakor från scratch sen jag var barn. Hehehe! Men det blir nog pannkakor varannan vecka här hemma :)

Jag vill också ha hund! Såååååå mycket rester på golvet.

Idag har vi bytt ut den vita matstolen till tripptrapp. Hugo e såååååå nöjd!

2008-12-04 @ 22:27:43
Postat av: Therese B

Men Fia va du är duktig!!!!!!!! Du kämpar o kämpar, är såååå stolt över dig!

Syns ikväll.

Kram

2008-12-05 @ 09:31:22
Postat av: Dinho

Hoppas du tog några bilder på niklas på vägen hem:P

Bra Lins dans igår också förövrigt:P haha

2008-12-07 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0