Måndag!!!

Ja en ny vecka,,,, snart ett nytt år!!!! iaf i går fm satt pappa daniel & pärlade med linnea,,, (som hon för övrigt ÄLSKAR)
Dom gjorde så fina saker,,,,,som vi sedan strök.... nu finns det några stycken färdiga i hennes låda....


Sen på kvällen fick vi besök av familjerna Bengtsson/Eklund, Tschemernjack Och Waijnstad,,,, det va jäätte trevligt,,, vi åt ost,kex,glögg,pepparkakor gott gott!!! Ungarna lekde... det blev ett gäng 7st och 2 hundar haha fullt hus,,,



Konstigt nog med så många barn blev det inte så stökigt på Linneas rum.... det brukar se värre ut!!! hihi men ännu en gång tack gode guud för backar att bara kasta ner alla leksaker i,,,, det blir liksom så lättstädat!!!

I dag har vi (hela familjen) varit på Hjortensberg och badat det va jätte kul inte minst för Linnea som åkte och åkte och åååkte vatten rutchkana,,, vi gjorde inget annat än stå nedanför & ta emot henne,,,,,
Daniel är ledig tom 7/1 iofs har han snö jour men lite aktiviteter på hemmaplan kan vi göra,,,,,
Vi hade nya "Julklappen" till familjen med oss olympus undervattens digitalkamera den va perfekt att ta med,,, och tog super fina undervattensbilder....




Träffade på Amanda & Melina på badet (döttrar till Annsofi på mitt jobb)
Såå klart va vi tvungna att fota undervattensbilder som dom kan kolla in!!!





Bad fötter,,,,,,




Ida är såå duktig nu på att dricka ur sugrör,, perfekt för oss som ALLTID glömmer vattenflaska...vet inte hur många vi har hemma eftersom vi köper ny varje gång vi ska bort och har glömt den hemma,,,
Efter badet blev det Mc Donalds lunch... där rök mer points,,, ingen middag till mig i kväll,,,,, :(

Linnea ska sova hos mormor i natt.....
-Det va ju såååå längesen (enl henne själv)

Så vi får lungt hemma,,,, I morgon är det fika hos Fam Lagsjö det ska bli trevligt!!!!

Nu ska jag betala ALLA Djävla räkningar,,, BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ajö mina vänner!!!!!
Ha en fortsatt mysig måndag kväll!!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Linn

hej!

JAg har varit dålig å att läsa bloggar sedan jag började jobba. Men ska försöka bättra mig detta år :) Vilka fina och roliga badbilder ni tagit. Under vattnet och allt :) Jag är sugen på att gå och bada mer med Isa. Lite skillnad på pris kanske här i sthlm och i Ockle :) Vad kostar det per gång hos er?



Hur gammal är Ida nu igen? Kanske får träffas och leka lite i vår med tjejerna :)

ha det gott. kram Linn m familj

2009-01-04 @ 19:47:58
URL: http://lillaplupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0