Barnlediga...

Ja det är vi hela helgen,,,,, redan nu känns det tomt här hemma,,,, daniel sover i soffan jag surfar/kollar på tv....dippar grönsaker och popcorn.. roligare än så blir det inte,,,,,

I dag har jag jobbat det va såå kul,,,mina kollegor är UNDERBARA ännu en jobbardag av skratt och galenskap,,,,
samtalsämnet på jobbet nu är julgalan vi åker till nästa lördag, va man ska ha på sig,dricka,vem som blir mest tankad,vem som ska åka i villken bil,,,, men det finns bara en DREAMTEAM bil.....  och stora ändringen i köket... kolla rickard sköna bilder,,,, men åå va fint det blev!!!
Pär är en hejjare på att dra kablar och fixa,,,
Det va ganska mycket folk i dag i alla fall när man hade kassa passen.... kul dagen går så fort då,,,  
Som vanligt va jag ju tvungen att shoppa lite på jobbet.... bara saker tilll barnen men nu är deras julklappar klara,,, skönt,, det är klart att man kommer att handla lite mer,, men det viktigaste är klart,,,,




Pär och rickard i sina fin fina slipovers,,,,,


Efter jobbet åkte daniel och jag för att köpa walking skor till mig,,, men hittade inga som va bra,,, ska kolla i morgon i stället,,,, så vi åkte hem och det va så fint hemma Daniel hade städat hela huset ,,,,så jag rotade fram alla stjärnor nu kan jag inte hålla mig längre,, det blev såå mysigt,,,,




Linneas rum!!


sovrummet


idas rum

Så nu är det mysigt till tjejerna kommer hem på söndag,,,,

nehe om man skulle gå och knoppa ....ska ju jobba i morgon med,,,,

Kram på er!!!
Fia

(helen ja det är vi på kortet när vi gick på babysim med linnea hihi hemska bild!! )

Kommentarer
Postat av: Dinho

Gangsta Axel;P

2008-11-28 @ 22:30:54
URL: http://ninjabag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0