Tö tö tööööö

Fasen nu är snön snart borta,,, varför ska det vara så...? kan inte snön få ligga kvar ett tag....

I dag har jag städat hela huset,,det va skönt att få det gjort,, jag har inte dammsugit på 5 dagar inte likt mig.. men jag har Inte orkat,,, skumt... men i dag satte jag fart,, så nu är det rent och fint...
jag blev såå sugen på att sätta upp stjärnorna idag,,, men jag stålsatte mig..... men det ska bli skiit majsigt på söndag att få sätta upp och tända....

Linnea målade eller ska vi säga kladdade med fingerfärg efter dagis i dag... ida smaskade på kex,skrattade åt linnea och gav Nova lite kexbitar,,,

Jag jobbar hela helgen och min ÄLSKADE MAMMA tyckte det va dags att barnen fick sova hon henne och nisse så hon tar barnen hela helgen..... skönt men vad ska vi göra??? eller vad ska Daniel göra?? jag jobbar ju,,, tur att det behövs lister i typ hela huset och belysning på toan,,,,
 Jo jag vet va jag ska göra..... julpynta och ta fram alla stjärnor så det är fint när dom kommer hem på söndag!!! Linnea ska få sina tomtar på sitt rum... iofs har hon bara 2 (hon får en liten varje jul av farmor) men dom ska hon få ha på sitt rum... sen sa Daniel i dag att han & Linnea ska baka ett pepparkakshus nån kväll..... då åker jag och Ida iväg så dom får vara ifred,,,, det kan bli mysigt för Linnea,,,,

Drack en Allevo måltidsdryck i dag till lunch,, Kaffe/choklad smak,, Jätte god, jag blev inte propp mätt men absolut inte hungrig innan middagen heller,,, så det funkar nog.. men jag vill ha en riktig middag så det blev stinas vitlökskyckling,råris och currysås....Pappa Daniel rynkade på näsan... han HATAR att rensa kyckling... fick värsta avsmaken och åt inte mycket,, hihi men barnen åt endel Ida tuggade tuggade och tuggade på riskornen,,,,

I morgon slutar en fröken på Linneas dagis,, pension så jag drog in till blomsterlandet och handlade en liten blomma från oss,,, och handlade även hyacinter till oss så ja jag har tjuvstartat med julen i alla fall..... hihi


Nu ska jag bädda rent i sängen sen krypa ner....

Sov gott Mina vänner!!!!
Kramen fia


Kommentarer
Postat av: Bästis

Vaddå TVÅ tomtar???? Den där du fick av mig på julklappsleken då?? VA?????? Den där stora gula!!! Ha ha!!!

Puss!

2008-11-26 @ 22:48:20
Postat av: Helen

Dammsuga är bra! det ger points va?

2008-11-27 @ 09:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0