,,,,,

Det får bli en snabb blogg i kväll.... har inte gjort så mycket i dag,,,, tagit en snabb kopp kaffe med Tove på fm & snackade lite skit , fick för mig att tvätta soffan.. phu det är mycket jobb det har gått 5 maskiner det är otympliga saker.... men denna gång tummlade jag allt.... på skåptorrt.... så det ska bli spännande & se om det passar när det ska på.... skönt vore ju det eftersom det tar typ 3 dygn innan det torkar annars....men det blir ev IKEA på lördag så då kan man ju alltid handla nytt,,,, tät som man är på mammapenning,,, NOT!!!!

På torsdag kväll åker Daniel & jag på kryssningen med GALAXY det ska bli kul.. förutom att vädret verkar mindre bra... storm varning... huuuga om det blir så vägrar jag att åka... jag e skiit skraj.... iofs ska vi bara till Åbo så är det typ en timma på öppet hav men i alla fall... nervös som man är,,,, jag åker INTE hiss på båtarna heller,,, traska i trappor är det som gäller för mig.... (får titanic känsla i hissarna att det helt plötsligt börjar att sippra in vatten) bra det i points syfte,,, hihi då kan man ju alltid unna sig en drink extra,,,  vi har ju bokat A hytt med så det kanske inte är så långt att gå till allt,, men vi får se,,,,

Vi hade tanken att sova en natt till i stockohlm på hotell... och ta Ikea shopping på Lördag men vi får se vad det blir av det hela..... Min kloka bästis sa en gång för ett tag sen att hennes Jack skulle behöva en större hylla på sitt rum till alla saker och BÖCKER.... det har jag annamat... (tack hanna) så Linnea ska få en ny på sitt rum till alla saker... så det är ju en av grejorna som ska handlas..... sen såå klart blir det endel annat med.... hrm....
 
Nu sover hjärtat i soffan igen... jag ska bädda rent i sängen.... ibland när det är höstväder och man har en långhårig vovve och glömmer att bädda sängen är det INTE en vacker syn.. sen har jag haft lite "ta han om fia kväll" färgat håret,rakat,duschat,impackningat,brun utan solat,,, så då ere NICE med renbäddat.....
Ska ev på stan i morgon med Tove..... så nu är det bara att natta sig .... och Daniel.

SOV GOTT
KRAM PÅ ER!!!!!..


Kommentarer
Postat av: Olivia

Nu har jag också en blogg :)

OliviaStengel.blogg.se

2008-10-29 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0