Freitag,,,,

Ja nu känns det igen som det va skit längesen jag bloggade..... hmm man är nog lite beroende,,, hihi
I Torsdags va jag på Bvc med Ida på vikt/längd kontroll... och som vanligt va hon ju exemplarisk!! sen va jag på Lunch hos Brissman det va trevligt längesen vi sågs.... men nu är gumman tjock.. stackarn men förhoppningsvis bara en vecka kvar,,, eller två,,,, det är i allafall nära nu,,, Vi håller alla tummar till bebben kommer!!!!

Sen på efm blev jag tok hängig och trött så när Daniel kom hem från jobbet så la jag mig och sov typ kl 17.00 och sov hela natten till 07.00 faan va skönt det va.... tror att man har lite sömnbrist i bland,,,,

I dag har vi fotat barnen på Bildproffsen.... Både tjejerna & Nova.. det blev massor med fina bilder det kommer bli svårt att välja.... jag va ju tvungen att fota dom hemma lite med,,,,,


 & några av dagens badbilder.....
 

Efter fotograferingen så köpte vi kina mat (poins snålt) och medan vi väntade på maten åkte vi & handlade godis till Linnea (som vi mutade med under fotograferingen) vi både mutade och hotade,,, hon som fotade tyckte nog att vi va störda,,, när vi tog bildserie på Ida fick ju Nea för sig att hon skulle vara med och förstöra,, så då hotades det hej vilt med tomten,utan godis & inlåsning i bilen... stackars barn....
men under godisplockartiden passade ju Ida på att bajsa ner sig IGEN,,,,, så det va bara att byta i bilen.... både blöja och kläder,,,, så på vägen hem va det salig blandning på dofter i bilen...
Bajs,kinamat,godis,parfym & hund,,,, hahaha Tur att man inte är gravid,,,,

Jag ska jobba hela helgen på Clas Ohlson det ska bli skoj det va längesen nu.,,, jag saknar alla och det är LÖNEHELG så jag förväntar mig massor med folk.... det ska bli skit kul..... så nu ska jag ta fram en matlåda ur frysen och knoppa in.... Hoppas ni får en fin helg
Kram på er!!!
Fia

Kommentarer
Postat av: Terorese

Hej bruden! Nu drar jag snart, hoppas du får i dig lite tårta som jag lämnat, tyvär mycket points men helt klart värt ett smakprov; )tänkte att du kunde adda mig på msn : therese[email protected] och läsa min blogg terorese.blogg.se när vi e borta, du som är hemma fru har ju all tid i världen ; ) puss o kram

2008-10-25 @ 00:42:15
Postat av: Bästis!!!

Dom är så fina så fiina tjejerna!!!! Puss!!!

2008-10-25 @ 14:39:16
Postat av: Therese

Men vad fina tröjor du hittade! Så det blev polarn ändå :-)

Hänger ni med till skogen på lördag???

Kram

2008-10-27 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0