Greys Onsdag...

Japp har precis kollat på Greys Anatomy,,, fii faan vad det är bra ,,,Hur i hel...te kan du kolla på den där skiten säger Daniel,,, hahaha jag tycker det är bääst!!! nåja,,,
I dag har jag & Vivvi varit på en långpromenad i det fina höstvädret vi gick c:a 60 minuter dö sköönt.... det blåste lite men vad gör väl det,,,, i de tempot vi hade med vagnarna så blev man ju dyngsvettig,,, härligt!!!

Ida sov 4 timmar ute i vagnen... så jag fick äta lunch i lugn & ro ( mina egna miniköttbullar,mos,grönsaker) passade på att läsa nya mama tidningen ..,



 och tvätta 2 maskiner.... jag tror att jag kört 5 maskiner tvätt idag och sorterat upp 2 proppfyllda blå Ikea kassar med tvätt,,, det känns bra att vara ikapp med allt...
 

Ida sov första gången hela natten i natt,,, från 19.00-06.30 mycket sköönt det kändes i morse att man va utvilad.... jag fick be Daniel kolla till henne innan han åkte till jobbet jag va lite orolig,,,,

När jag hämtat linnea på dagis passade vi på att handla och inne i affären märker jag att ida bajjat på sig och att det läkt på hela benet,ryggen & magen... underbart,,,, tjejen i kassan skrattade....tur att det inte luktade,,, så det va bara att åka hem,bada barn & tvätta kläder + bilstolen.... Det är underbart med barn!!!! 
Ida har verkligen fått temprament nu,,,, iofs är hon ALLTID glad och nöjer sig med det lilla men om hon har nån grej tex en boll och linnea tar den blir hon VAANSINNIG!!! gapar & skriker,,,, men så fort hon får den så blir det frid & fröjd,,, haha roligt att se.. väntar med spänning hur det kommer att vara när hon går och bråkar med Linnea,,,,,
Nea satt länge i dag & pysslade vid sitt skrivbord... skönt att hon kan sitta ensam och roa sig,,,,, sen va hon så trött så när jag kom upp från tvättstugan hade hon somnat i soffan,,,, sittande,,,, älskade barn.....
 

I morgon ska jag på bvc kontroll med Ida sen ta en fika med "tjocka" Brissman och Ellinor det va längesen så det ska bli trevligt trevligt!!!
Sov gott
/SS


Kommentarer
Postat av: natalie

greys anatomy är superbra :)

2008-10-24 @ 19:08:41
URL: http://nataliepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0