Lörtag!!!

Ja i dag har vi tagit upp båten.... känns lite sorligt även om vi inte varit ute sen semestern, men nu är det verkligen HÖST,,,, men känns ändå bra att pärlan ligger inomhus så nu kan det regna,blåsa,snöa,frosta bäst det vill.... vi blickar fram mot nästa sommar och många underbara resor med Tempranillo!!!
  
  
Det va inte så mycket havsanemoner och sjögräs som vi trodde på drevet....
 
ena sidan tvättad....       Tjejerna va nöjda att få titta på Pappa!

I Fredags va vi på Gymnastik med öppnaförskolan.. det va kul ett tag....Vi åkte med Tove Nils och greta... Ida va nöjd över att få sitta och titta på alla barnen som sprang runt överallt....
    


På fredag kvällen kom familjen Rådenmalm/Torstensson och drack lite vin, kollade på Idol och myste det va trevligt,,,, men som alla andra småbarnsföräldrar en fredag så räcker det med ett eller två glas vin för att man ska halvsova i soffan.... suck men är ingen party människa längre det ska gudarna veta.... tur att man umgås med likasinnade annars hade man blivit TRÅK förklarad....

Vi får se vad vi hittar på ikväll.... jag har ju typ en flaska rött öppnad & kvar sen igår så det blir nog ett glas i kväll med....
Nu sitter Linnea i puffen och tittar på Askungen och Ida sover.....vi är mätta & nöjda festade till på Linneas favorit mat till lunch fiskbullar och potatis.... jag ska nog försöka vila en stund jag med....är MYCKET godissugen får se om jag kan hålla mig ifrån skålen...... tveksamt...Jag känner verkligen för att bara TRYCKA i mig en massa godis.. undrar hur många points jag förbrukar då.... men va fan nån gång måste man få unna sig eller hur,,,,,?

Ha det gott / Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0