Tisdag!!!

Jaha då vare tisdag igen..... I dag tog Linnea foto på dagis... oj va vi lockade och sprayade håret.. & hon blev tokfin.....(snacka om stolt).....men trots all tid med håret så va hon ute 2 sek så va det rakt igen... men men hoppas att kortet blev någorlunda bra... förra året va hon sur sur.... man vet ju aldrig med barna!!!!




Jag har varit på långpromenad med grannen,klippt pappa och rullat ett kilo köttbullar.... så dagen har gått fort fort....
 I går va vi och lekte hos grannen och på kvällen va jag och tränade,,, skönt som vanligt!!!
Nu ligger Daniel & sover i soffan han va lite krasslig när han kom hem... så jag har poppat popcorn till Nea som hon äter till Bollibompa och Ida sitter på en filt & leker... ska gå och bada barnen strax,,,, sen tänkte jag ta en tv kväll.. uggly Betty &  DH underbart.... under tiden tänkte jag passa på att slinga håret lite...... utväxten är vidrig......

Må så bra det gör já
Kram fia

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack vad snäll du är... Trodde ju aldrig för 1 och 1/2 års sedan att jag skulle lägga ut en bild på min MAGE på internet...

2008-10-21 @ 19:29:04
Postat av: Therese

Åhh, vad fin hon är!!!!!!!

Hoppas allt är bra!

Kram

2008-10-22 @ 10:44:47
Postat av: Lina S

hon är ju så söt!! Vilket HÅR!!!! det är sjukt va de ha blivi stora...hoppas allt är bra! Kram Lina

2008-10-23 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0