Tisssssdag,,,

Ja visst va det går undan.. Tisdag REDAN,,,, i går va jag bara hemma och plockade... passade på att byta gardinger, kuddar,tavlor,foton i sovrummet medan Linnea badade och Ida sov.. då va jag ju tvungen att putsa fönsterna med.... i alla rum.. sjuk i huvet som man är.... hihi men det gick det med... som vanligt,,,, så nu är det Mörkt och gossigt i sovrummet....


På kvällen va jag & tränade.. skönt... sen va jag hos min bästa vän Hanna och år fruktsallad och te.. super gott.. hon hade rensat killarnas garderob.. och ojojoj va fika kläder Ida fick.. Tack tack!!!nu har hon så hon klarar sig ett tag,, och lite till....

Min stackars Daniel är Genomförskyld.... och Ida Ögoninflamation på Båda ögonen.. stackars liten....känner själv att det börjar att komma i halsen men hoppas jag slipper.....

I dag har jag varit på en Hurtig Lång promenad med min Mamma och Tove.. det va skönt... vi raskade på bra... Ute C:a 1,5 timma.... Nova va såå trött sista biten så hon sackade efter... gammhund!!
Så nu har jag avnjutit en god lunch Indisk Paneng och Ris.. Mormor hämtar Linnea på dagis i dag.. så jag slipper tänka på det... så nu ska jag nog vila i soffan en stund.....(det är nog våra bästa år på tv som jag sett till och från i 8 år typ,,, ) det kan behövas.....men man kommer alltid på nåt annat man kan göra....

Ha det gott!!!
SS


Kommentarer
Postat av: "clarre emma"

Fiiint sovrum. Vitt oh svart är absolut det snyggaste!

2008-10-07 @ 22:04:36
Postat av: helen

var bara tvungen att skicka denna till dig. Kummelit e finsk humor. på med ljudet :) http://www.youtube.com/watch?v=AKc1Hjjz1Ys

2008-10-09 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0