Trött Trött Trött....... =/

Ja fasen va trött jag är... i natt vid halv tre vaknade jag och hade såååå fruktandsvärt ont i ryggen.... kunde knappt andas.... försökte mig på att bada och duscha men det blev INTE bättre.. väcker daniel... - Du måste masera min rygg... men det blev INTE bättre,, vankade av & an mellan kök och sovrum.... sen säger jag till daniel att han måste ringa akuten.. jag står inte ut.... villken djävla smärta.... huga!!! han blir kopplad till 112.. dom skickar en ambulans..... har såå djävla ont.... kan inte ligga stilla i ambulansen.... väl famme på akuten så får jag lämna urinprov.... och fortsätta vanka fram & tillbaka villken smärta.... helvette!!!! måste få smärtstillande NU!!!! får komma in i ett rum.... läkaren kommer och klämmer lite på mig....sen ÄNTLIGEN en spruta i rumpan... all smärta försvinner.... ååååå fiii faaaan va skönt.... sen tar som lite med prover... och troligen är det njursten.... ( fick ondare om jag drack vatten) så jag fick åka hem.. mamma kom och hämtade mig.... sen skulle läkaren ringa om tid för rönken.... helvette jag föder hellre 10 barn är att ha denna smärta.... sjuukt ont!!!! Linnea vaknade när jag skulle åka med ambulansen.... har du ont mamma? vill du ha en puss & kram mamma?? lilla gumman..... när jag kom hem så plåstrade hon om mig med sina Kitty plåster...där jag haft kanylen eller va det kallas....


men men nu är jag hemma och vilar... Daniel har tänt öppna spisen..... så jag sitter och hör sprakandet.... mysigt....med tanke på att det är regn och full storm ute!!!


I går va vi hos min morbror i kvicksund... jäätte trevligt... min kusin med fru och deras 3 barn va med... det va såå längesen vi sågs.... underbart... vi åt lunch.. sen tog vi en promenad.... Linnea och sysslingen Jennifer åkte lådbil... det va en upplevelse.... för nea..... 

Vi hade en helmysig dag.... Marita min kusin hustru... är frisör passade ju oss UTMÄRKT... både linnea och jag blev klippta!!! tack tack... tänk att man har en frisörmästare i släkten och bara knappt en timma bort....
 mamma lärde sig även att göra snurrflätor..!!!


   Jag & kusin Jonas!!

Så förutom Njursten så har helgen varit bra..

Hoppas vi får en frisk & bra vecka!!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men kära du, stackare! Jag vet ju hur ont det gör och det är hemskt!!!!!!!!

Kram

2008-10-05 @ 15:59:39
Postat av: Cicci

Oj det lät inget trevligt alls...

Ja mysan har nått gegg i ögon men jag vet inte om det beror på förkylningen eller om det är inflammation.. Snuskigt är det iallafall. Och ja det var jag som kom på parkeringen i morse, med två gangsterfisar.

2008-10-07 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0