Underbara höst!!

Ja faktiskt... i dag har det varit en underbar höst dag.. Familjen tog sig till Jogersjö där man kan gå tips promenad eller Bingo.... det är jätte mysigt,,, vi följde upp med familjerna Tschemernjack,Lindman,Grönedahl super mysigt.. barnen sprang runt med sina pinnar.. blev sura....och ville åka vagn.. precis som det ska vara... tror att jag fick ihop 11 av 12 rätt... till skillnad från vissa andra så fuskar jag ju inte.,,,,, hrm...det va i all afall super mysigt... sen åkte vi hem och åt spagetti och köttfärsås..Daniel lyckades göra såå god köttfärsås... han lagar INTE mat annars,,,,, men det artar sig... Gott va det i alla fall!!!



Daniel och jag fick rycket då barnen somnat efter maten vi rotade fram alla gammla foton och glodde igenom... mycket kul,,,
Här va jag närmare året tror jag...C:a 8 år skulle jag tro,,,,Klass 9 och snyggaste glajjorna...Här hade daniel & jag nyss blivit tilsammans....page....Vår lilla nova... här bara 5 månader...

Mysiga bilder... synd att dom ligger i banankartonger bara,,,,

I går kväll tog jag ett glas rött och daniel en öl... fii fasiken va trötta vi blev så klockan halv tio gick vi & la oss... EN LÖRDAG KATASTROF,,,,,, men det va skönt man va ju pigg i dag istället....
Ikväll kom jag på att jag missat PRETTY WOMAN...... skiit åxå... även fast man sett det 10000000 gånger och kan alla repliker utantill och har den på DVD så vill man ju gärna se den när den kommer på tv... men jag får kolla på`n nån dag i
stället.. (för det tiden finns ju NOT ) får nöja mig med denna lilla video ....
  


Nu ska jag krypa ner med min sambo och sova... trött trött... Ny vecka i möra...
Kram på er!!!!
/fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0