FREDAG.....!!!!!!

Ja äntligen Fredag....:banana  Nog för att man är ledig varje dag men det är ändå skönt på nåt vis när det är Fredag..alla man möter är liksom på ett lite bättre humör och speciellt som denna dag med UNDERBART väder... riktigt härligt höst väder.....  _sol_

 Vi har ätit frukost.. Linnea fick sitta framför tv:n och äta det va ju Dora på nicelodeon.... det får man ju inte missa....
När min ÄLSKADE mormor (Rut Göta Linnéa ) gick bort fanns det bara en sak jag ville ha efter henne... dom blåa frukostkopparna.... jag fick alltid varm choklad i dom hos henne... oj villka minnen och jag kan känna smaken av hennes choklad... där va det inte oboy... Nej choklad på kakao med massa socker... gott gott.. och blundar jag känner jag doften i från hennes kök.....gud min älskade Mormor RUT va jag SAKNAR dig!!!!<3 synd att mina barn inte hann träffa dig!!! (men jag har ju kopparna..) och varje morgon vill Linnéa ha choklad i Mormor Rut kopparna.... häärligt!!!  jag ska leta på loppis om jag kan hitta fler som är såå fina!!!! och UR GODA att dricka choklad ur!!!
  

Det är underbart med minnen....

I dag ska vi ut på promenad.... Nea får cyckla.... sen blir det vin i kväll hos Tessan trevligt..... och i morgon fest hos Edward & Pär på jobbet... suuper kul!!!!

En sak som INTE är så kul är att jag tappade min BÄSTA mobil Nokia N73 ( bästa mobil jag haft) i golvet på badhuset i går... (tappat den har man ju gjort förr) och den pajjade.. 3 sprickor i displayen och en stor svart fläck i ena hörnet.. FAAAAN .... nu måste jag ju fixa en ny.... men men det kan ju va trevligt det med.... eller kanske jag ska kolla med min drulle... tror jag har en...

HOPPAS NI ALLA FÅR EN UNDERBAR HELG!!!!
slkiss
Kram kram / fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0