Måndag!!

Hej! Vi började dagen med att sätta på kanal 6 i morse rix morgon zoo körde första dagen direktsändning av radio i tv.. super trevlig att se dom i stället för bara lyssna...... nu måsta man inköpa en frukost tv!!!
Efter frukost plockade och bäddade jag alla sängarna.. sen tog vi en liten promenad till lekplatsen.. med grannen/linneas bästis Alice...  vi hade med oss frukt och lekte nån timma!!!
Ida va med och kollade på tjejerna mycket nöjd!

         Nova va med åxå

                                    Nova va med åxå!!!

 & frukten så klart...... sen cyklade vi hem!! Tjejerna va Jätte nöjda!!

 Linnéa hade sin vattenflaska med sig!!!

Nu sitter jag och kollar på oprah.... intervjuv med Tom Cruise.... Båda tjejerna har somnat... skönt med lite egen tid..... =)...
Så jag kanske ska ta en kopp kaffe.... måste säga att det är ganska sköönt att vara mammaledig.....
Nu hör jag dadadabababalalababa från Idas rum.. gummis  är vaken.... hon sov i alla fall 30 minuter så man fick äta lunch ifred,,,, på återseende...

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh, kul med blogg! Hoppas att allt är bra med er!

Kram

2008-09-15 @ 17:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0