Med NY mobil!!!!!

Hoho!!! jo visst va inne med mamma på stan i dag,,,, vi åkte vid tio... kollat lite, handlat några tröjor till linnea hon har ju så lite tröjor....  och sen kollade jag lite på mobiler.... slog till på en Nokia 6620
mycket fin med 5 megapixel kamera..... det blev en överflytt till 3.... har haft tele2 hela mitt liv.... så vi får se om det funkar bra.... sen hittade jag ortoligt söta skor till ida på H&M... kunde inte motstå......  som vanligt.....


Nu ska jag ta en alvedon ont i magen...... suck.... om man ändo vore kille....och försöka göra lite mat falukorv & vit fiberpasta i dag....
Får se om det hinns med mer blogg i dag......
/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0