På´t igen.......

Jo visst Daniel & jag ska på fest igen i kväll... mycket skoj .. barna hos farmor/farfar .. funderade på när vi va på fest tillsammans sist utan barna det va hur längesen som helst..... så vi hoppas på en kul kväll.....

hippo

Nu väntar vi på maten kyckling/bacon paj... Linnea läser Lilla Anna & Långa farbrorn för oss mycket kul....
 här får ni lite bilder från gårdagen..... and more to come......

Bye!!!

                  Jag
Jag & Tessan

 Min BÄSTA vän Hanna




                     


                                                                                                                             
Vi får se om man lyckas ta lite bilder i kväll med.... risken är ju stor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0