Snart Fredag..

I dag har jag & Ida varitpå stan med Elin och Meja... vi shoppade lite, åt lunch och fiakde precis så man ska göra på stan.... det va ju underbart väder så vi satt ura och fikade i solgasset,, nästan så man svettades....



Linnea fick ny vinterjacka med byxor,hårspännen,my little pony tröja (favvo) och byxor,,,, hon har ju så lite kläder stackarn... till mig blev det ett nagelack á 19 kr på h&m.. tänk vad man kostar på sig....
När vi står utanför h&m kommer ett gäng och går mitt på cyckel banan... kollar till lite och där är BROLLE med guran i handen... Han sa: -Tjena fia hur mår du??.....
närå skämt och sido.... men vad han gjorde i stan vette fasen....
cool som man vill vara och inte stirra så säger jag i mungipan till Elin brolle.. där är brolle.... förvirrade Elin kollar runt och ser allmänt trög ut,,, hahaha men en glimt fick hon nog ....

Väl hemma sen så hade morfar hämtat linnea på dagis och dom åkte till stjärnholm och matade hästarna med morötter... som morfar skalat... hihi toker...

Sen va det middag as usual.... kassler och ris till mig och korv till barnen och daniel,,,,
och senare på kvällskvisten  har jag tränat Aqua fasen va skönt det va.. och lite apelsin i bastun på det... mmm underbart,,,, I morgon fredag jobbar daniel halv dag.. vi åker med Edward & Nathalie till E-tuna för ev bilköp för deras del,,, det ska bli trevligt,,, barna ska momme passa.... så nån timme kvalitets tid får vi i alla fall.....

Ajö så länge!!/ fia

Kommentarer
Postat av: Cicci

härligt med skön dag på stan.. Även jag hade en sådan och jag fick oxå se BROLLE,, toksnygga människa. Fast jag va inte cool på långa vägar jag blev fjorton och vill springa fram och be om en bild men sen kom jag på att - så kan man inte göra...Men som sagt min verkliga ålder och åldern i huvudet har öppet krig...

2008-09-26 @ 06:34:43
Postat av: Anonym

haha ibland krigas det i huvet..... =)

2008-09-26 @ 20:56:46
Postat av: fia

2008-09-26 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0