Söndag kväll

Hej på er!!! Då kanske man ska blogga lite igen.. det är ganska trevligt.. =) hoppas bara att någon läser det man skrivit med.... Jag har jobbat i dag... det va ganska lungt på stan... men trevlligt att jobba.. det är endel kunder som säger men har du REDAN börjat jobba? så visst känner dom igen mig och har kollen på att man nästan nyss fått barn.. det är ju super kul....

Det glömde jag skriva... i går efter jobbet så sa jag bye till arbetskamraterna och gick till bilen... jag fick dagen till ära köra vår andrabil en peugout en typ turkos blå och bucklig såå snygg.. ;/ skitbilen  startade inte i alla fall.. FÖRBANNAT!!! och till råga på allt så hade jag glömt mobilen hemma vad är oddsen på det?? så jag tänkte att jag får gå till nån och låna telefon .. men då kom en ängel och parkerade frmför mig... jag fick låna hans mobil.. ringer Daniel och ber honom komma och hämta mig... ni kan ju kabla säger han... såå lägligt att det ligger kablar i bilen,,,,  så det är ju inte första gången detta händer...sagt & gjort... ängeln hjälper mig att kabla... så jag tog mig hem då med... TACK ängeln i svarta bilen..... för hjälpen.... förbannade skit bil... så i dag tog jag vår V70 till jobbet.... sköönt!!!

Nu sitter vi och äter riskakor med smak... jag är såå insnöad på Friggs riskakor med smak av gräddfil och lök.. det är faan godis!!! har tittat på nya programmet hål i väggen på kanal 6 Fiii faan så roligt det va!!! HAHA!! japanerna dom kan dom.....

Nu ska jag försöka fixa till bloggen lite till.... sköt om er
Puss & Godnatt!!!
FIA

Kommentarer
Postat av: BELLA

Hej Fia! Hoppas allt är väl! Kram

2008-09-14 @ 21:49:06
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejsan,,,, vad kul att du har börjat blogga... ska bli kul att läsa på kvällarna,,, kram kram

2008-09-14 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0