Stora syster...

Jo visst i dag har vi varit hos min älskade stora syster i Södertälje och hennes underbara barn Jack & Bianca.... Vi har haft det jätte mysigt.. morgonen börjar med att Linnea ville vara Pippi... så kajalpennan åkte fram så pippi fick lite fräknar,,,,
 
Efter lunchen åkte vi iväg.. till kusinerna.....  vi tog en promenad till Jacks skola och mötte honom.... ibland blir man lite tårögd, Linnea springer mot honom på skolgådern och han bara kastar sig om henne.. lika glad han... trots att  han är 13 år så tyckde han inte att det va ett dugg pinigt,, inför polarna.... UNDERBAR liten kille....

Bianca rider.. så vi åker till stallet och tittar på henne... Linne har alltid varit skit skraj för hästar .... men INTE efter i dag...... (synd med tanke på att jag är lite skrajsen)  hon fick hjälpta till att rykta.....& pyssla om kusarna.....


Vi har haft en kalas dag....trots att det är så nära så träffas man för sällan.... nu får vi ta oss i kragen...
barnen somnade sött i bilen.på väg hem.... nästan så att en anna gjorde det med... läskigt som fasen.... pigg i kroppen men ögonen vill liksom slå igen..... Jag är gillar inte att köra i mörker....
Som jag berättat så tappade ju jag min mobil och displayen pajade... skulle få låna syrrans Nokia N95.... men när jag kommer hem med den är den Telia låst.... sn*ppen,,,,,,,, jag har tele2, så nu blir det stan i morgon för att kolla på en ny..... sugen på Nokia N96 den har tydligen inte kommit ännu.... men man kan ju kolla i alla fall,,,, nåt kan man ju alltid shoppa.... (snacka om att det kliar i börsen..... ) Nu ligger Daniel och snarkar i soffan.... så vi får ta och bädda ner oss....
God Natt min vänner......



Kommentarer
Postat av: helen

Mobiltips: Kolla in nokia 6220 classic. Den e lika bra som nokia n95 men lite smidigare.

2008-09-23 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0