Trötta Söndag.....

Ja man är allt lite trött efter 2 dagars fest.. det va MÅÅNGA år den det va så... men oj va kul vi hade i går på festen med Clas Ohlson... Fasen villken underbart gäng man jobbar med...  vi va nästan alla hur skoj som helst...  Daniel dansade och röjde.. har typ ALDRIG sett honom dansa.. så det va riktigt kul...som vanligt på fester är vissa lite mer överförfriskade än andra... då kommer moderskänslorna in....stackars lilla Anna...och en eloge till gravida Nathalie som ställde upp att skjutsa hem den lilla tjejen.... och en ros till mig själv som sitter med påse i baksätet och håller upp lilla Annas hår... kräk :S är mitt absolut värsta.... jag sympati hulkade lite själv....Men över lag hade vi kort sagt DYNGKUL....

Barnen sov ju hos farmor/farfar... stackars lilla Ida hon va så lessen då och då....(hon har aldrig varit hos dom utan mamma eller pappa)  dom trodde hon va sjuk... och de va hon MAMMASJUK tur att man inte visste om det......det skär i hjärtat när man tänker på det..... så nu måste farmor och farfar träffa henne oftare.... och stackars Linnea som inte hann få den uppmärksamheten hon ville...och brukar få men men Ida blir ju större hon med... det är lite tråkigt med mammaperioderna.....

Nu sover mina små älsklingar..... och i morgon åker vi till Moster Ingela i södertälje.... det sista Linnea sa innan hon somnade va... i morgon ska jag träffa Jack (kusinen 13 år) Linnea ÄLSKAR HONOM...... så det ska bli kul....

Ta en titt på fotona från Clas Ohlson festen!!

Kram på er!!!

   
                    

    

            
                                                                                       
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0