10 år!!!!!

Ida är det min & Daniels 10-års dag,,,, herreguud va tiden går fort,,, för 10 år sen körde vi runt på stan,,, jag i min underbara lilla Fiat Uno,,,,Daniel i sin Blåa Saab (som för övrigt gick va kul att köra) hahahah Guud så kul vi hade då,,,,
Och jag hade min lilla(stora) etta på södrabangårdsgatan,,, min första egna lägenhet,, där det va FEST JÄMT!!!
Nu har vi ett underbart liv tillsammans 2 fantastisiska barn,hund,,katter,hus,volvo,båt.......



FÖR 10 ÅR SEN

*fniss*
Jag måste nog säga att vi ÄR snyggare idag,,,,, (På kortet är Jag 22 år Daniel 21 år,,,,,)

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!

Puss

Det är även min mormor Rut:s Födelsedag idag,,,,
Jag älskar & saknar dig oändligt mycket
Hoppas du får godaste tårtan i Nangijala,,,
Grattis Mormor!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0