.



Börjar med gårdagen,,,, det va fint väder,,, trots att jag mådde illa halva dagen försökte jag mig på att vara ute med mina små....... Ida sov i vagnen och Linnea lekte hela dagen med Alice,,, dom drog sina dockvagnar och lekte mamma pappa barn,,, så mysigt att bara lyssna på hur dom diskuterar,, jag försökte få lite sol på trynet,, men fasiken det va kalla vindar,,,,, mamma kom förbi och tog en kopp kaffe,,,, jag fick i mig lite fiskbulle lunch och sen gick illamåendet sakta över,,,,
Tog lite påskkärringbilder på flickorna,,, Idas klänning sydde svärmor till Linnea då hon va liten så den passade ju Ida perfekt,,, Och Linneas Klänning har Karins mamma sytt det är bara såå Underbar liksom en hångselklänning med reglerbara hängslen,,,, TACK TACK TACK ÄNNU EN GÅNG!!!!  skickade ett påskort till min farmor Eva i sundsvall Linnea ritade en teckning som vi skickade med,,,

Så med dessa bilder Önskar jag er en mysig Påsk,, jag & barnen åker till min storasyster, Jack & Bianca i morgon och stannar till Lördag,,, det ska bli majsigt,, Och Linnea LÄNGTAR ihjäl sig,,,  hon tjatar & tjatar om hur mycket hon ÄLSKAR dom och att kon är KÄR i J&B,, herreguud nästa gång ska jag hålla tyst in i det sista att vi ska träffas,,, Fniss.... gumman.... men jag sliter med mig datorn så jag kan blogga därifrån oroa er inte!!!
Daniel ska renovera kök,,,, så han blir hemma,,,, och på Lördag ska vi åch mumsa påskmat hos min BÄSTIS åå va mysigt det ska bli!!!! och dricka vin,, kanske man ska fyllna till för en gång skull,,, eller??? inte nu när kilona går neråt igen,,, vi får se,,,,,










Ska Linnea Rita så ska Ida,,, hon fick en egen burk med bebis Kritor,,,, och målade,,, och sög på dom,,, men nöjd va hon,,,




Linnea frågade hur man ritade vårat efternamn,,, stengel /wallo så jag skrev på papper och hon med,,, Ungen fick ju till det,,, tänk att det kan vara så kul att skriva!!!


















Nu ska jag ta i tu med att sy upp gardiner jag köpte på Ikea,,,,, bilder kommer!!!!

GLAD PÅSK PÅ ER!!!!
BAMSEKRAM FIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söta flickor

2009-04-08 @ 19:52:12
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0