Helgen,,,

Fredag: Strååålande sol,,, va ute med barnen hela dagen,,, jag satt mästadels i solstolen,,, Linnea lekte,, ida sov,,, sen kom min kära mor och krattade/fixade i trädgården,,, som jag HATAR och hon Älskar,, så tack för det mamma det blev bara såååå mycket finare,,,,,
På fredags morgonen va det ju super duper kul med Gitarren jag köpt,,, det tyckte Ida me!!! dom sjöng & spelade













Solen tog lite idag,,,,,


PÅ fredags kvällen va det bowling/mat med jobbet,,,, så jag svidade om,plockade upp dom 3 gringosarna på Arnö sen till Rosvalla,.,,,,
Vi hade super kul,,, maten .. nja sådär,,,, men det gick ner,,,, själv festade jag på lättöl,,, tänker på pointsen,,, närå jag skulle ju jobba hela helgen,,,, annars hade mamma partat till,,,, :)
Endel mer överförfriskade än andra,,,, Nämner INGA namn,,,,, hur som haver super kul som vanligt med mina underbaraste kollegor,,,, TACK!!! här kommer Bilderna,,,,

På väg i bilen...

 Sötisarna,,,, CO:S kärlekspar,,,,


MAX berättar om en myra han såg idag,,,,

 Jag & Bästaste Terorese

 Grymmaste Vice BC Susanne!!!


Maten

 Anna & Emma,,,,

markus & Rickard "Kryckan" Nordin,,, som med sin skadade fot presterade mycket bra,,, bild kommer,,,,

AXEL...



Ja slåår hunuuuum











 CO NYK

 Stengeltjejen redå att BOWLA...




MÄH Edwaaard,,,,, kakmonster,, jo Nathalie han åt ett wienerbröd.....






Koncentrationen va på TOPP,,,


Men resten av bilderna får ni titta på HÄR &
HÄR  (Det är två olika album så ni måste klicka på båda för att se alla foton,,,)

Jag fotade som vanligt sjuukt mycket,,, villket är kul,,,, men segt att lägga på bloggen,,,,
jag va "fylle chaffis" men det är ganska kul,,, man snappar upp sånna roliga incidenter som dom överförfriskade inte har en aning om,,, sen kan man tracka,,, hihihi
jag va hemma vid halv tolv,, inte så sent,,,,

Lördag = jobb,,,, herreguud va lungt det va i butiken,,,,men det va ju ooootroligt fint väder så såklart att man inte vill springa på stan då,,,,,
Det va barnens dag i vår galleria,,,, Daniel & Nea kom in och gjorde lite roligheter,,,
Jag åt lunch med min familj,,,,, det va trevligt,,, Sandys såå klart ,,, Godaste mackorna,,,,

Ballong mannen ,, han gjorde ballongfigurer,,,,

Ansikts Målning,,, TIGER,,,




 
Min Käre vän Linda Va på stan,,,, Trevligt att Träffas,,,,


 Lördag kväll åkte vi till Stigtomta till Fam Ryrvall/Johansson för grilllning och lite vin,,,, Super duper trevligt dom har fått såå fint i sitt hus,,,, Dom har lämnat in sina Luckor på lack och är ju nu utan,,, så när jag kliver ut i köket har nova mumsat i sig ALLT ätbart i kompostpåsen,,,, hmm så nu blire INGE mat på en vecka,,,,Hund skrälle!!!!














 Det här med studsmatta är ju sjukt roligt,,, det får bli en sån till Nea när hon fyller fyra,,,,



Grill Mästarn,,,,, Andreas

MUMS!!! Tog Lollos tips på att grilla Burk Potatis,,, JISSES va gott!!!



 Ida somnade gott i vagnen till Grilldoften

Gott VA????





Nova fick smaka Glass,,,,,

Kladdkaka,,,, Dock inte för mig,,,, men gott




Idag har jag med jobbat D åkte till Säffle i morse för att hämta ett släp till lastbilen,,, Linnea va med Morfar dom åkte till Nyk och åt glass,Ida fick vara hos farmor,,, så efter jobbet hem Fixa middag,bada Ida som hade fiskbullar i hela håret,,,,, men som somnade sött efter Badet,,,,,

Nu ska jag ta & Natta Stora syster,,,, Som just nu har massor med tjat energi,,,,
Vi blev precis osams.... då säger ungen argt,,,:
"SKA JAG KASTA DIG I PAPPERSKORGEN"
HAHAHAHA jag kunde inte hålla mig det va det hemskaste hon kunde komma på,,,, Fniss

PUSS & KRAM PÅ ER!!!!
FIA


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack fia så jättemycket för skjutsen hem i fredags, haha vet inte hur vi skulle tagit oss hem annars! PUSS

2009-04-26 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0