Helgen,,,

Ja fasiken jag bloggade inte igår,,,, undrar varför...
Men då gör jag det nu istället,,,
Vi va ute igår... kallt va det men lite extra kläder bara,,,, Daniel va bakis,,, så han fick sova till elva sen sparkade jag upp honom så han kunde fortsätta i köket,, och diskmaskinen blev inkopplad fasen va nice,,,,
Jag blåste upp Neas studsmatta som hon Hoppade som galen på,,, villken LYCKA;,,,
Jag gjorde hemburgare till middag som jag grillade,,,,UR gott,, men klyftpotatis,,,, mums,,, Första grillningen i år på vår grill,,,, (JAG JAG JAG JAG HAHAHAH )












Min Kära farmor i Sundsvall har stickat ett bar UNDERBARA tjocksockor till Ida,,, Visst är dom fina?? och tanten är 92 år,,,, Helt otroligt,,, att hon orkar,,, så det blev en påsk present till Ida & nea fick 50 :- som hon givetvis handlade godis för i går,,,,,, TACK Älskade farmor!!!


På kvällen kom Fam Rådemnalm på lite vin/öl grönsaker och dipp och givetvis lite Gos,,, det va längersen vi träffades,,, men som alltid lika trevligt att munhuggas lite,,,, Jag skulle hjälpa Tette med att fixa Face Book,, hon registrerar sig,, men då säger dom att det redan finns en therese med den mailen registrerad,,, HAHAH klant hon hade ju redan FB,,,, så det blev en lektion istället och lite raggning av vänner,,,,,

Idag har D fixad det sista nödvändiga i köket,,,, så nu har jag ett fungerande kök,,, NICE och så fint det blev,,,,
Jag & barna har varit ute HELA dagen,,,, Jag har solat,,, och som vanligt då man får lite bränna kommer hormon muschen fram,,, hahah det fick när jag väntade Linnea som mustach, lite mörkare än resten av nyllet,, men men vad göra ?
Ida har åkt runt i sin Gåstol på altanen,,, mycket nöjd,, och även Inne hon som INTE velat sitta i den,,, så toppen,,,,
Sen på efm blev det premiär cyckeltur med Ida,, Linnea med så klart,, vi cycklade tilla ffären & handlade glass,,,,
 det gör jag Inte om,,, suck grinade inte Ida så va det Nea som tjurade,,,
Linnea gapade om att det va jobbigt,svettigt/kallt,tungt,jag körde för fort gaaa jag blev galen,,, det va värst på hemmvägen,,,,
Men iaf vi stannade & plockade lite vitsippor,,,, sen fick jag dra min cyckel med Ida och Linneas  för hon bara vägrade cyckla,,,
men en liten stund gick det ganska bra jag får trösta mig med det,,,,



Snuttefilten i högsta hugg,,,, som vanligt

Den osminkade sanningen,,,,,,,





Linneas samling nertyckta i den lilla lilla cyckel korgen,,,,


Tempelton!!! Myser ,,,



Glass Fejs!!!!








Spännande att sitta på nya bänkskivorna och titta ut,,,,,




PUSS SYRRAN!!!!!






Nu håller D på att mjukfogar det sista,,, så jag kan söla lite i mogon,,,
på tal om i morgon då kommer vår lilla fruktträdsklippare & fixar till våra träd,,,
Tack Hans-Åke för att du är så snäll & hjälper oss icke frukträdsklippningskunniga med detta!!
Jag ska till in till stan,,, ev träffa Elin,,,

Ha en fortsatt trevlig kväll
Mys på
KRAM
FIA





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst e han duktig min svärfar..=) O mallig för de oxå dessutom..hihihi

2009-04-19 @ 23:45:36
Postat av: Tessan

Så mysigt ändå med cykeltur med barnen. Vi ska köpa en barnsadel till Melwin, har bara inte funnits tid än. All tid går till köket... bilder kommer så fort det blir någolunda undanröjt... =) Vilken toppensöt studsmatta, vart finns sånna? Perfekt när man inte har världens största tomt. Kram Tessan

2009-04-20 @ 22:08:09
URL: http://scrappingtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0