Jahapp

Idag har det inte hänt mycket,,,,,, Lämnade Nea på dagis åkte till kvantum och handlade Ida nöjd när hon fick sitta i bilen ensam utan en bråkig syrra!!! mamma mindre nöjd för fy va dyrt det är på kvantum,,, fasen det tar bara 10 minuter extra in till Willys!!! skärpning,,,



 Hem slappa,plocka städa,,, pappa kom förbi och blev klippt.
Käkade lunch slappade IGEN,,,
hade tänkt träna,, som jag inte gjort på evigheter känns det som,, men D va hemma sent, sen middag,griniga ungar,betalade räkningar,grinig mamma,,,, deklarerade lite gladare mamma,,,,, men usch va trist med 0:- kvar på kontot,,, eftersom jag börjat jobba så kommer lönen en månad efter,,, och Föräldrarpenning månadsvis,, så det blev liksom lite glapp,, därav liite pengar,,, & JAG HATAR det,, fan åxå,,, men men ryck upp dig fia..... jag får leva på kärlek,,,, funderar på att extraknäcka som fnask,,,, hahahaha till Daniel då,,, fniss,,,
Skämt & sido,,,,,
Melissa kom förbi och hämtade sina smycken,,, vi ska ev fika i morgon MYCKET trevligt det va längesen,,,,
Nu ska jag kolla på IR... cityakuten....

Detta är nog det kortaste och tråkigaste inlägget på länge,,,,,

KRAM PÅ ER!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Suger när det blir så med pengarna. Härligt att de cyklade till mc drive, haha, skratt

2009-04-28 @ 10:20:31
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0