LONG TIME....

ja SHIT SHIIT va längesen jag bloggade,,, nu har jag mycket att berätta och bilder att visa,,,,
Vi börjar med Fredag,,,,, vaknar till en underbar morgon,,,, och som ni läste i förra inlägget mera rosor och kort,,,

Min underbaraste D!!!!
Jag va ju på Gyn,,,, min Mamma va barnvakt,,, det är heelt sjukt va hon hinner,,,, under den 1.5 timman jag va borta hann hon med att slutföra frukosten,städa köket,bada Ida,gå ut med tjejerna,kratta halva tomten,,,, herreguud vart får hon all energi ifrån??,,,, så jag fortsatte vara ute då jag kom hem,,,, Ida sov,, Linnea & jag Blåste såpbubblor,,,, Jag älskar det,,,, När Ida vaknade Åt vi lunch ute Kalla Plättar mumsi.,.,,, varmt & skönt va det med,,, sen kom Grannarna över på en fika och lite lek,,,,
















Efter utemyset blev det till att packa och sen lämnade vi barnen till Farmor/Farfar och sen åkte vi vidare till Stockholm,,,, det va ett SUPERFINT hotell Best Western Time Hotel c:a 30 min gångavstånd till city,,, byggt 2007 så det va UR fint,,,,








Vi svidade om lite och beställde en taxi till Mongoliska på Drottninggatan,,,,



MMM va gott... Fniss,,,, har på nåt vi lyckats radera mat bilderna,,, hittade bara fruktbilden,,,,
Iaf det är mongolisk buffe man tar det man vill ha allt från Nudlar/grönsaker och olika kött & fisk sorter som sen en kock lagar till medan man väntar,, sen finns det kina buffe olika färdiga wok rätter/soppor och friterat & det finns suchi och en enormt bord med frukt & glass,,, allt detta får man äta för 138:-,,, sjukt gott,,,,,








Efter maten tog vi en promenad tillbaka till Hotellet,,, AJAJAJ mina fötter jag hade min nya klackskor,,, SHIT va ont jag hade,,,,men det va en mysig promenad,,, och folk/bilar överallt,,, det är man inte van vid i OXD där torget är fokltomt kl 21 då Ica stänger,,, hahah på tal om ICA brevid hotellet fanns en liiten ICA butik vi gick in & hanldade lite godis & tidningar,,,, och där hade dom SUPERBILLIGT plock godis,,,,  enl dom själva jag höll fanemej på att slå på ändan,,,,


haha här hemma tar dom 39:-/kg nu i Påsk 29:-/kg,, snacka om skillnad,,,,
iaf vi gick tillbaka till hotellet & MYSTE,,,,,
sov skit Illa,,, för MJUKA sängar,,,, men men,,,,
vaknade vid halv 8 snyggade till Oss och sen ner för att smaska på godaste frukosten!!! Jätte fint & gott va ALLT






Efter frukosten va vi såå trötta så vi gick & la oss i 2 timmar såå skönt!!!!


Sen bar det iväg till IKEA & shopping nice,,,


& till Bauhaus där vi köpte kakel&spegel & belysning
det blev detta svarta till köket!!

Fullpackad Bil


Vi köpte ÅRETS första Glass gotti gotti,,,,

När vi kommit hem va det bara att plocka upp allt D började direkt med att färdigställa badrummet,,,,, och det blev bara såå bra!!!nu har vi äntligen dusch drapperi så vi kan duscha här uppe!!




Tjejerna fick ju så klart lite små grejor,,,

 Maskerna från IKEA gillade även mamma,,,,




Söndag: städade vi lite,,, jag skulle ju ha smyckesparty.,,, det kom en hel del damer,,, och jag tror att nästan alla handlade,,, jag gjorde det iaf,,,,






Daniel & tjejerna gick på Hannes Barbapappa Kalas,,, han blev 3-år,,, Och D fick ju uppgiften att fota MASSOR,, & han tog uppgiften på Allvar!!!










Söndag natt,,, blev jag magsjuk,,, såå sjuk sprang fram & tillbaka till toan det kom från alla håll,,, shit,,, sist jag va magsjuk kom Ida,,,, men Idag kännder jag mig piggare,,,, Daniel va hemma i går & tog hand om barnen,,, jag hade ingen ork,,, kunde knappt gå snacka om svag,,, men nu -23kg,,, så nåt bra är det med magsjuka,,,,,,, men dom 2 kilona går man väl upp lika fort när man börjar få i sig mat,,,,
Daniel började lite smått med köket igår då jag sov ,,,, han är duktig!!!




det kommer bli skita fint när det är klart,,,,

Nu ska jag ta mig ut i solen en stund,,,, ska ta på ida lite ute kläder,,,, Gjorde ett bra byte md Grannen Vivvi hon hade
överdragskläder stl 74 efter Alice så vi tog det så fick hon vinterkläderna som jag köpte av hanna till sina grabbar,,, dom är ju så små så dom kan säkert ha det i höst,,,, perfekt!!! bra att man kan bytas!!!

Ha en fortsatt fin dag!!!
Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Massa bilder:) Kul & se i bildform, vad ni gjort:)

2009-04-07 @ 17:14:20
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0