ONSDAG & TORSDAG!!

Ojoj ännu ett litet blogg glapp,,, men som VANLIGT tar jag igen det och berättar ALLT om vad jag har gjort,,,
vi  börjar med ONSDAG :
Går upp snyggar till mig fixar till ungarna packar alla sakerna till Ida som skulle vara hos farmor,,, iväg,, lämnar Ida hos farmor och sen iväg till Dagis med Linnea,,, in till jobbet och körde stenhårt hela dagen,,,, fniss om det ändå va så,,, Vart är Kunderna?? nåja hoppas att det blir liite drag i butiken i helgern då det är Lönehelg och Dream Team jobbar!!!!!
Pernilla på Dag & Natt kom förbi med smyckes leveransen,,, detta köpte jag!!
halskedja och hängsmycke som är ljust blått!!!


RINGEN,, (halssmycket köpte jag förra gången jag va på partyt) men samma "metall trassel"


Och detta häng smycket,,,,


Snygga smycken va??
 
Barnen va hemma då jag kom hem,,,, det va skönt,, så direkt till nattning,,,,,
jag  slocknade direkt,,,då jag la mig man märker skillnad på trötthet av att jobba och vara mamma ledig,,,

I morse sov linnea till sju,,, skönt jag han med att duscha och snygga till mig,,, D åkte strax efter så han hade kollen på Ida,,,, vi käkade frukost sen Åter till Farmor med Ida Och dagis med nea,,,, Nova fick även vara hos farmor Hennes dag husse/matte skulle iväg,,,,
Jobbet Lika trevligt idag igen,,,,, skrattat som aldrig förr,,, mahmoud är inte klook,,, hahaha,,, Tack för det!!!!
Fick kommentar av en Kund:
- Jaha här står du & är Alltid lika Glad?? Hur kan du vara det?
-Ja sån är jag!!!

Tog lite Pics på Jobbet i brist på annat,,,
Testar En Håv,,,,,

 Fick Bollar,,,,,


& En FUL fisk,,,,,

 I morgon ska vi ut & Bowla,,,,, trevligt  med lite personal vård,,,, Det finns ju ett visst gäng som slagit vad om vem som tar vem,,, så vi får se vem som vinner "Potten",,, jag själv har typ bowlat 4 gånger i mitt liv så vi fårvälan se,,,,, hur kassa poäng en annan får,,,,,kul Iaf att så många vill vara med,,,,,

 Vi har GODISRÅTTOR på jobbet,,,,,,eller tablett Råttor,,,,,

 Va bara tvungen att ta en bild på Öppnings bladet,,, hahaha snacka om att vi förändrats ALLIHOPA på dessa 3 år,,,,

 Eftersom jag inte tränat på ett tag passar jag på att BOLLA lite ,,,,på lagret..




Jag & Edward Är ju bara SÅÅ snygga,, och skita bra brill modeller,,, FOXY VA???


Vi är bara SÅÅÅÅÅ COOOLA,,,, *ASG*


Jag "Fyndade" lite idag IGEN,,, HAHAHA en Gitarr med mikrofon stativ till Linnea ENDAST 60:- det finns några kvar så skynda er dit,,,, till Clas Ohlson så klart,,,,,


OCH JAAAAAAA jag tyckte att det va skoj att sjunga i den med,,,
Linnea däremot va allmänt bitter men hon va bara SÅÅÅ trött vi kom hem från farmor vid halv åtta,,, och osams blev vi så det va nästan att hon grinade sig till söms,,, ja bara nästan,för vi blev sams,, men OJOJOJ va hon skrek men hon lämnade inte sängen & rummet,,,, så respekten finns tack för det,,,,

SURKORV!!!!

Hittade ju FIN FIINA tröjor till di små igår,, även där billigt på Kappahl,,,,






Nu ska jag bädda rent,,, Tvätta & hänga UUUT i morgon,,,,, det ska ju bli nice väder,,, ska passa på att vara ute eftersom jag jobbar hela helgen & det ska bli fin fint väder,,,, så på med Sol oljan & pressa den timman Ida sover,,,,, så att man är extra snygg på bowlingen i morgon,,,, FNISS,,,,

Sköt om er!!!


FIA

Kommentarer
Postat av: Jocke

Alltså, de är så himla söta dina små tjejer! Man smälter ju!



Kram/Jocke

2009-04-24 @ 14:15:36
URL: http://likeatraktor.blogspot.com
Postat av: helen

lite trött man är när man jobbar. suck! och vad man saknar de små liven. jisses!

2009-04-24 @ 16:48:51
Postat av: Jessica

Fina ungar:)



tack för kommentaren... Värmer

kram & trevlig helg

J

2009-04-24 @ 18:22:40
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa

Åh, så söta de är!!



Och ja, det är klart att man kan vara glad på jobbet med alla de där sysselsättningarna på lagret och med två sötnosar hemma;.))



Gillar att du bjuder på dig själv! Tummen upp!

2009-04-25 @ 02:06:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du e nog den gladaste å goaste mor jag sett!!

2009-04-25 @ 19:20:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0