Tjuvstart!!

mm Idag kom mormor & bonus Morfar Nisse med förtidiga Påskägg,,,,,, dom åker till min bror i Kramfors över påsken så det fick bli lite tjuvstart idag,,,,, Ida fick lite choklad och en docka,,, Linnea godis och ett par fina trosor,,, det va ju super spännande,,,,, Sen har Nea påskpysslat på sitt rum,,,, gjorde små fågelbon jag ritade en liten kyckling som hon limmade dit,,,



















Själv har jag sytt gardiner idag det blev så ljust och fint i Vrummet,,,,nu är det bara det beiga tyget till sofforna som ska innköpas,,, kanske nu i påsk,,,, :)
Oj jag missade lägga in gardin bilderna,,, Sorry bästis,.




I morgon ska vi fira påsk på Öppna förskolan och sen till dagis......

Ha en fin kväll
KRAM

Kommentarer
Postat av: Bästis!!

MEN HALLÅ!!!!! Upp me bilder på gardinerna dåååå!!!! ;)

Gud va fina dom va tjejerna med påskmundering!!!!

Puss

2009-04-08 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0