VÅR VÅR VÅÅÅÅÅÅR!!!!!!

ÅÅ villken Underbar Vår det varit idag med,,,, varmt Sol och fika på altanen,,,, Ida har varit ute med Linnea och grävt i sandlådan,,,,,hon tyckte det va super kul,,,, sen gungade vi lite och fick sällskap av Vivvi/Alice/Hugo & Jacob ..
Jag köpte lite kakor till fikat,,, och hittade på kakhyllan  Singoalla med LAKRITS SMAK!!!! Skoja att jag knep ett paket,,,, Och SHIIIT så gott,, eftersom jag bara Älskar Lakrits smak,,,, så det rekomenderar jag ALLA lakrits älskare.....

























Fick Rosor av min kära sambo när han kom hem från jobbet,,,, TACK hjärtat!!!! sen åt vi en god Middag oxfile och klytpotatis,,, smaskens!!!!!
Barnen badade sen Sängen,,,, nu sover dom gott och vi ska slappa & kolla på tv,,,,

Det är fortfarande 10 grader varmt ute,,,,, Daniel & Nova ska till Gärdet och busa lite med dom andra hundarna,,,,
I morgon ska jag till kvinnokliniken & ta Cellprov och ultraljud för att se om dom hittar nåt som kan ha & göra med mina smärtor,,,, Hoppas dom gör det,,,,,,fyy alltid lika okul att ligga i gynstolen,,,,,

Ha en fortsatt Fin kväll MIna vänner!!!!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa just det!!!!!!! GRATTIS på 10-års dagen!!!!! Puss bästis!!!

2009-04-02 @ 20:40:47
Postat av: Tessan

Åh, visst är det skönt med det fina vårvädret. Hoppas det håller i sig. Ser jättemysigt ut med barnen som leker ute. Och vilka toppenfina bilder på ettåringen och dig. Kram Tessan

2009-04-02 @ 21:52:40
URL: http://scrappingtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0