BAJS!!!!

ÅÅÅÅ SNACKA OM STOLT MAMMA!!!!! IDA bajsade nyss på pottan,,,, hon pekade på blöjan sen sprang vi in på toa tog av blöjan och hon satt sen upp sen satt sen upp sen satt & då kom värsta stora bajsen!!!! JIHOOO snacka om nöjd mamma & Ida som sen fick spola ner den själv hahaha det är klart de va en lyckoträff men hon börjar ju hajja galoppen!!!

Idag har jag jobbat ganska lungt med kunder men det va ju super duper fint väder,,, så klart alla är hemma då,,, & påtar i trädgårdar & stugor,,,,
 D & magnus har fixat med grunden,.,, börjat med rören/och singel,,,,
barnen va hos Mormor & Nisse,, dom åkte in till stan & tittade på BANANER I PYJAMAS,,,


Ladda hem bananer.wav

som va på besök i västerport,,, det va ju såå klart super spännande,,,, dom tittade även in på mitt jobb & sa hej,,,,,
När jag va ung HAHA jo för jag är ju så gammal nu,,, *fniss* och precis fått körkort så hade jag en B1 docka i min första bil,,,,(som för övrig va en liten grön Fiat uno,,,, underbar bil),,,,
 den har jag såå klart sparat (dockan asså) & Linnea fick den idag,,, LYCKA!!!!

I går satte D ut vår älskade båt på anons,,,, SUCK,,, men ja vi måste ju ha en större det går ju inte,,,, så hoppas på en bra köpare,,, nån som är sugen???
kolla HÄR PÅ BLOCKET

Linnea är nu hos Alice,,, jag ska dra iväg & köpa LÖRDAGSGODIS!!!!! sååå sugen lördag & fel period av Månaden,,,, så jag ska ÄTA KARRA,,,, YUMMIE!!!!!

nähäpp mot godishyllan på tempo!!!!!

PUSSAR & KRAMAR PÅ ER
FIA

Kommentarer
Postat av: Tove

ÅÅÅÅÅÅ!!!!! Fasen va duktig Ida är!!!!!! Stora tjejen!!! Säger inte mycket men berättar en hel del ändå! ;)

2009-08-31 @ 20:13:47
Postat av: Tove

ÅÅÅÅÅÅ!!!!! Fasen va duktig Ida är!!!!!! Stora tjejen!!! Säger inte mycket men berättar en hel del ändå! ;)

2009-08-31 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0