Ensam ,,,

Ja idag har Ida varit ensam på dagis hela dagen,,, det gick jätte bra,,,, snälla fröken skickade mms och berättade hur det gick,,,, hon hade somnat på stört efter maten,,, JÄTTE skönt,,, sen ringde dom då hon vaknad och jag åkte bort & hämtade henne,,,,
Linnea har lekt med Alice hela dagen,,, för en gångs skull har dom hållit sams,,, eller det brukar dom göra,,, dom byggde koja lekte bebis och prinsessor,,
 hennes koppor har torkat,, nu på kvällen sa hon att det kliade på dom små hon hade,,,, Idas små prickar är kvar,,, men ser likadana ut,,,,
Tove vad här & fikade på lunchen,,, hon berättade att hennes syrras son Petter fick koppor som inte blev blåsor,,, så det kan ju vara så med,,, jaja friska är dom iaf,,, tror jag,,,,
Bvc ringde idag & vi fick tid till 4- års kontroll nästa tisdag för Linnea spännande,,,
en annan sak som jag kom på är att Linnea ska springa Knatteloppet i morgon,,, Jättekul,,, ev ska Alice vara med ÅXÅ,,,, då kan dom springa tillsammans,,,, annars är Mormor med och kutar brevid,,,,, kl 18.00 börjar dom,,, så då är jag med i högsta Hugg med kameran,,,,, HEJJA HEJJA,,,,,*fniss*

D kom hem för en halvtimma sen,,, tjejerna sover och jag ska med sova,,,, trött ska bara fylla på med sprit i tutten,,, haha så det lät,,, men dränka in dräneringen lite,,,, som jag bytte igår,,, FY FAAAN säger jag va snuskigt,,,,, och det är en STORT hål rakt in i bröstet,,,, bläää undrar ja hur de ska läka`???
Nån som vet Hålet är större än Titthålen på magen,,,,, så ULLIS du brukar ju kolla min blogg Hur ska jag gå till väga för att det ska läka?? eller nån annan som vet?? hålet är ju lixom under bröstet,,, där bågen på bh:n går,,, så det är ju svårt att lufta med en annans hängtuttar,,,, HAHAHAHA
Alla tips JÄTTEVÄLKOMNA!!!!!

nä nu ska jag slappa i soffan,,, vi kan ju inte se några TV kanaler,,,, ANTENN HELVETTET funkar inte längre,,, den har ALDRIG funkat bra,,,vi har haft den knappt ett år.... CLAS OHLSON,,,, hrmmm så en reklamation på den blire,, men nu kommer vi inte åt den eftersom vi har en stor vallgrav runt huset,,, SKIIT ÅXÅ snart börjar ju alla braiga serier,,,,,

SOV GOTT
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0