fest!!!!

Oh ja I lördags va det fest,,,, På fm va vi hemma D fixade med dräneringen & jag plockade inne,,, Mormor & nisse kom & hämtade Nea & Nova,,, ida sov,,, så hon fick vara hemma,,, & hon sov 3 timmar,,, Hon är inte riktigt pigg ännu,,,, sen efter lunch snyggade vi till oss åkte & lämnade Ida hos Mormor sen hämtade vi upp Dan & therese..sen åkte vi till Dans lilebror Emil & hans sambo Camilla som hade fixat lite käk och drinkar,,, vi åt Enchiladas och sallad,,,, super duper gott!!! TACK,,, det va suveränt!!!
Vi spelade Kubb,sjöng lite singstar och hade allmänt super duper kul,,,, vid elva tiden tog vi en taxi till hamnen i Nyköping och festade loss på Hamnmagasinet!!!
Jätte trevligt,,, satt på uteserveringen & snackade,,,sen när jag Äntligen kom in för att dansa,,, Jo men då slutade bandet gärna spela,,, HAHAHAH tack för de,,, jaja vi hade skit kul iaf,,,, Här får ni njuta av lite bilder,,,,,
Dan & Tette på väg till festen

 Emil & Camillas lilla vovve Lilo hade fått valpar,,, sååå fina







 Enchiladas,,,, Smarrigt

 Kubb Tjejerna Mot Killarna,,, och,,,,,,,ja suck vi förlorade,,,,



 Liten segerdans jag fick ju ner EN pinne,,,,,

 Koncentratiooooon










Som VANLIGT fotatde jag sjukt mycket,,, så ni kan se resten av bilderna HÄR   

I går sov jag till tolv Sååå skönt det va några år sen man fick göra det,,,, sen upp duscha och iväg till stockholm,,, D & jag ska Byta båt,, vi måste ha en större som vi kan sova i med barnen och som vi kan vara ute en vecka med utan problem,,, vi har hittat den finaste båten,,, en STOREBO  34 sjukt fin
VI VILL HAAAAA det enda jag vill göra är att klä om dynorna i vitt skinn,,, som skulle bli asa snyggt!!!
 men som sagt vi måste sälja vår båt först!!!!


Klicka för att se nästa bild


Klicka för att se nästa bild
Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

så är det nån dom är sugen på vår pärla Hör av er!!! den är perfekt för 2 st vuxna (och ett barn,,, )  om man vill sova en natt,,,, den har en liten köksdel med gasolspis och diskho med vatten,,,,, Helt underbar,,, hade den varit lite större & med Kyl hade vi ALDRIG bytt,,,, jag är KÄR i denna underbara BÅT,,,,, så den är med Tårar i ögonen vi släpper den,,,,
Croupier Player heter modellen 24 fot, så kolla blocket det finns inte EN enda sån till salu som är i det skick som vår,,,, Jag kan sätta mitt huvud på att den inte finns en Croupier överhuvudtaget i detta TOPP skick!!!

Så kom Å KÖÖÖP!!!!!!!


Så nu är det bara att anonsera och hoppas på att Storebro finns kvar!!!! så kanske kanske vi kan ta en vecka i s:t Annas skärgård nästa år med familjen och förhoppningsvis med nån annan familj i följe!!!!

Vi stannade till på Ikea och handlade Sofföverdrag och det blev ett nytt vardagsrum,,, Jätte skoj,,,,


En matta bara,,,,, fasen att vi inte köpte de när vi ändå va där,,,men nu en anledning att åka en gång till,,,,och för hundrade gången ett nytt vardagsrums bord,,, det där är såå gammalt,, man vi har inte hittat nåt som passat ännu,,,, nog oom de,,,,

Linnea är hos Alice & Ida sover,,,, solen skiner & jag ska gå ut och sola lite,,,,,,

Ha en fin dag Puss & KRam
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0