Helooouuuu!!!

Måndag IGEN,,, en jobbar måndag, Heldag idag 10-18.,,,, dagen har gått sketa snabbt,,,, plockat undan en massa rea och märkt om,,,, för i morgon kommer,,,,,,,, CLAS OHLSONS NYA KATALOG,,, vi bjuder på fika/godis och ballonger,,, och givetvis,,, Toppen Service och snygg personal!!!! *asg*
 
Farmor & Farfar hämtade barnen idag och hade fixat middag så det va klart då vi kom hem!! TACK,, super smarrig,,, jag han träffa barnen en halvtimma innan sovdags iaf,,, TACK GODE GUD för att jag kan jobba 75% för jag hade inte pallat att bara se dom nån timma om dygnet!!! och sen fixa barnvakt var & varannan dag för att dom inte ska vara på förskolan då många timmar!!!!

I går va jag hemma & städade,, Daniel / magnus va såå duktiga med grunden,,, nu ligger rören på plats,,, så nu ska det börjas spika matta!!! sköönt snart får vi gräva igen helvetteskapet!!!
Bengan/Elle & Malte va här på en fika,,, trevligt där va det med längesen nu!!!

En kort blogg ikväll,,,
försökte ladda upp en bild men det gick FÖR segt,,,


jo vår kära vän DAN fyller år idag!!! så jag skickade ett MMS där vi sjöng Ja må han leva!!!! så 'GRATTIS DAN IGEN!!!


ha en fin kväll
puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Jessica

jag vill handla på "eran" clas ohlson:)



Önskar er en trevlig vecka

2009-08-31 @ 21:19:28
URL: http://www.busnova.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0