Kaviar,,,,

God morgon,,,,
Linnea Började morgonen med att fråga,,:
- Mamma ska jag sova hos Jack & Kalle idag??
- Ja linnea det ska du,,,,
STOOOORT LEEEENDE!!!!
- Men har dom kaviar så jag kan äta till frukost??
hahaha underbart,,,,, villka bekymmer!!!

På efm åker vi till Fam T på fika och lämning av stortjej,,,
Jag ska sätta in alla teckningar i
Pärmar,,, Nu börjar det komma från Ida med,,,, sen ska jag skriva ut bilder till Idas Bilderbok på Dagis och sen skicka iväg foton på framkallning till Idas Album,,,,,
Men det blir då Ida somnat,,,,,
D ska väl fortsätta med huset.....

nu vankas frukost det doftar kaffe i hela huset,,,,,,,jag Älskar frukost på Lördagar eller Inte,,,, det verkar som om jag har en Irriterad sambo som måste fixa frukost till tjejerna själv då jag sitter & surfar,,, stackarn,,, bäst att hjälpa tilll SUCK,,,

Ha en bra dag,,,,
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0