KOPPOR???????

Men herreguuud jag blir INTE klok på detta!!!!!
Idas "koppor" är INTE vattenfyllda ännu,,, villket dom borde vara va?? efter nåt Dygn står det på nätet,,,, ja ja det kanske är loppor eller plitor eller nåt annat knepigt!!!!
Pratade precis med dagis,,,, Och vi fortsätter inskolningen idag,,, eftersom det inte är några blåsor så utgår vi från att det är nåt annat,,,,& så sabbar vi inte så mycketav inskolningen,,,
 Linnea kommer vara hemma så klart,,,, för hon har ju koppor!!!dock har hennes börja torka !!
Idag ska jag lämna Ida själv för första gången,,, och jag & Caroline Idas Fröken kom överens om att Ida får pröva att sova Idag!!! jag har ju bara 3 minuter till dagis om det skulle vara nåt,,,,, SPÄNNANDE;,,,
jag plockade ihop kläder/napp/snutte & Kudde till Lill skrutt hon ska ha med sig!!!!
ja vi får se hur det går!!!!

Tove kommer hit & äter lunch idag!!!! VV soppa Smarrigt!!!

Hoppas ni får en fin dag!!!!
Kram Fia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0