Lördag.......

I går va vi hemma Linnea va ute jag gjorde klart Idas Fotobok till dagis,,, en bok på familjen & vännerna som hon kan bläddra i,,, Linnea Älskade sin,, den fick vi laminera om en gång,,,,,
På efm åkte jag till Hanna & lämnade Linnea,,, OJOJ va nöjd hon va,,, hon frågade när jag skulle åka hem,,,, och när jag gjorde de höll dom på att plocka mask,,, dom skulle gå & fiska,,, ÅÅÅÅÅ om jag ändå fick vara med Jag Älskar att meta,,,, Men som jag fotade min bästis massor,,, och jag knycker korten från FB hit till bloggen!!!


Här är Linnea & jack,,,,


Linnea jack & kalle






En liten fisk som dom kastade tillbaka,,,


men först ska alla känna på den,,,,

 Min Älskling...

 Storfiskaren Kalle fick en STOR aborre,,,,,

 Sen käkade dom tacos,,,


 

Allihopa,,, Du Hanna du passar som 3 barns mamma!!!!! :)

 Lördagsgodis & snacks

  Sen dags att rensa Aborren,,,,,

 & i magen en LITEN fisk,,,, det måste ha varit super spännande,,,,,


Sen stekte dom den & alla smakade,,,,,,

 Linnea & jack sov i allrummet,,, snacka om MYSIGT!!!!

 Mammas lilla tjej,,, hennes Theo är åxå nerbäddad,,,,,


Linnea har haft det underbart hos Familjen T,,,,, Mysigt,,,, då är det Jacks tur hos oss nästa gång,,,,,!!!

Jag Ida & D fick besök av Magnus,sussie & Lilla Lovisa,,,, vi grillade jag gjorde potatissallad och så åt vi lite godis.....snackade en massa skit,,,, och hade JÄTTE trevligt,,,,,
dom åkte hem vid tio så vi gick & la oss då.... trött såå trött,,,

Ida Myser med magnus,,, Hon Gillar Magnus,, även om vi inte träffas så ofta är det inge problem att vara hos honom,,,,

 Sussie & söta Lovisa!!!


Nu är Ida vaken,,,, D sover fortfarande,,, jag håller på att tvätta,, det är SUPER fint väder så ut me tvätten idag,,,,
När jag hämtat Linnea åker vi till Södertälje till Syrran,,,, det ska bli mysigt,,,,
Linnea/Ida ska ju få lite leksaker,,,,,

Även om solen skiner,,, känns det som om sommaren är slut på nåt vis,,,, att sola känns LÅÅNGT borta,,,, trist men det känns så,,,,, ganska skönt att inte ha paniken att sola heller,, som en annan soldyrkare har på sommaren,,,,,

Nä frukost dags,, KAVIAR/KESO mackor,,,, MUMMMMMMMMS!!!

Ha en FIn fin dag,,,
PUSSAR & KRAMAR
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0