shopping!!!

Igår åkte jag & tjejerna in till stan mötte upp Elin, Meja, Oliver & handlade lite,,,, & snacka om att jag fyndade,,, shit,,,
halva rea priset på massor med saker,,,, allt detta till linnea,,, en tröja till ida för 144:- och en fin grön luvjacka till linnea från åhlens för 50 :- snacka om fynd,,, då är det kul att handla,,,,


& en sak till mig,,,,, denna klocka ordinarie pris 798:- på Ut & Penn,,,, Idag 100:- va fatta 100 spänn shit jag blev såå glad,,,,


efter stan åkte vi hem Elin & barnen kom me på en fika,,,, trevligt,,,,

 Ida & meja delade stol

 gulliga Hampus & Oliver


Linnea fick en penna med stämpel,,,, som hon råkade suga på,,, haha det va knappt det gick bort,,,


det blev till att slappa på efm,,,, jätte sköönt,,, Ida är så gnällig,, hostig och hade lite feber,,,, men vi hade mollipect host medicin hemma så hon fick det 2 gånger igår,,,, hon har inte hostat nåt i natt jätteskönt!!!!

O jo jag har gjort naglar,,,, jättenöjd!!! ovant bara,,,,, snyggt va??


salong Stengel,,,,, 140:- Åhlens hade fått in en ny sort lösnaglar som ska vara skit bra,,, man tvättar först naglarn med en speciell trasa med nåt medel på så att limmet fäster bättre,,,, och sen ser dom nu mera riktiga ut!!!! vaknade nu och alla är kvar,,, får se hur dom håller på festen ikväll,,, men sitter dom några dagar är det helt klart värt att ha dom!!!

,,,, i dag skulle vädret tydligen bli bra,,inte som det ser ut nu iaf,,,men kanske man kan få sig en gnutta sol,,, på efm ska vi på fest,,,,mat & kubb med ett par gammla vänner vi inte träffat på ett tag det ska bli super kul,,, har rose/fanta på kylning,,, Smaskens,,,, barnen ska sova hos momme & Nisse!!! så vi får en kväll för oss själva tillsammans,,, det va evighetersen,,,, vi har alltid varit på fest var & en,,,

Så ha en underbar lördag mina vännner
Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vaaaa du skämtar en hundring för den skit snygga klockan?????????? Grymt avis!!!!!!



fina kläder med:)



tack för din kommentar i bloggen min värmer



kram

2009-08-01 @ 22:51:13
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0