Söndag!!!

Ida vaknade kvart i sex,,,, upp och börja dagen med frukost,,,, bädda sängar plocka undan in i diskmaskinen rengöra åt Dora,,, stackars firren har inte sett ut på veckor,,, så en helt NY värld för henne!!!! ,,,,,
Matade djuren hund katter & fisk,,,,
Sen på med kläderna på ungarna,,,, och snygga till mig själv medand barnen slogs på övervåningen,,,,, SUCK,, jaja bara att vänja sig börjar ju jobba i morgon på "riktigt",,,, D hade redan åkt till Rosvalla för sista utsällningsdagen,,,,
Sen till Svärisarna och lämna barn & hund,,,
In till NYK lämna nycklar till D sen till jobbet,,, slängde i mig en tallrik VV soppa,,, GOTT och BARA 2,5P YAY,,, lyxade med en macka till,,,,
Sen jobb mellan 12-16 gaaahhh va lungt det ÄR,,,, shit ingen som har semester pengar kvar,,,, & vi som har HALVA REAPRISET,,,, riktigt BILLIGT,,,,, så In & fynda nu,,,,

Efter Jobbet hungrig,,,, ut till bilen PUNKTERINGSFANSHELVETTE SNOPPEN ÅXÅ,,,,,,,,
Ringer D,,, men han kan inte komma för hans bil är fastbunden i ett resturang tält på Rosvalla som Höll på att BLÅSA bort,, det har STORMAT här idag,,, jajapp,,,
Ringer D:s lille bror MARTIN han kommer trots feber & genomförskyld & hjälper mig,,,,, TACK TACK TAAAACK gulliga du!!!
Så NU vet jag hur men gör nästa gång kirrar jag det SJÄLV;;;;!!!! JO JAG LOOVAR!!! Inge problems,,
Sen Hämta barnen,,, nu va jag verkligen ASA ASA AAAASA hungrig,,,, In på sunda rycker åt mig 2 burkar dillkött som barnen ÄLSKAR,,,, hem in med Barn/hund,,, ungarna äter bebismat,,,, SMASKENS;; jag en tallrik Yoghurt och macka,,, sen in med kidsen i bilen & till BÄSTIS HANNA på fika,,, det va super längesen vi träffades,,,,
Linnea började morgonen med att säga:
- Mamma Nu längtar jag efter Jack & Kalle!!!!
så hon hade med abstinens,,,, så det va super duper Kul att träffas!!!!
Lite kladdkaka synd,,, och kaffe,,, snacka skit och kramas!!!!
Tack Bästis,,, nu klarar jag mig några dagar IGEN,,, vad vore Livet utan Bästa VÄnner som man kan berätta ALLT för,,ALLA snaskiga Detaljer,,, *asg* jorå man vet lite skit,,, hahahaha,,,,,
ÄLSKAR DIG HANNA vad vore mitt liv utan DIG!!!
Strax innan åtta va ungarna ganska trötta Ida låg på Golvet med snutten och dom stora barnen bråkade lite väl mycket,,, så vi åkte hem,,,, D väntade på oss!!!
Ida somnade Typ på en gång Jag läste saga för Nea sen kollade hon på film i sitt rum typ 6 minuter sen sov hon med,,,,

I morgon är första dagen dom ska vara på dagis ensamna hela dagen det kommer att gå jätte bra,,,, jag jobbar ju bara mellan 8-14 så det blir inte så lång dag,,,, kan behövas en mjukstart,,,,,,

nä nu ska jag lägga mig D kanske redan har somnat stackarn har jobbat hela helgen,,,,på Rosvalla,,, Ingen vila & upp fem i morgon,,,,,

Pussar & Kramar på er
FIA


Kommentarer
Postat av: B Ä S T I S

Ååååhhhh va du är gullig!!!! Älskar dig oxå!!!



Pussåkram

Hanna

2009-08-16 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0