Svacka,,,, eller

näää jag har ju uppdaterat via mobilen,,,,, men Jisses va fullt upp det varit några dagar,,,, vad annars i mitt konstant stressade liv,,, det ska bli skönt att få börja jobba,,,,, haha
I Tisdags va Tove & barnen här på Lunch/fika,,,, vi va såå trötta båda två,, då är det Nice med en fikapolare som kan slappa så vi satt i varsitt hörn av soffan & drönade,,, sa nog inte så Mycket,,, barnen lekte,,, det va Toppen,,,,

Nils & Linnea Showade för oss!!!!



 Maskerad




Som vanligt dessa dagar har man plockat fixat donat städat tvättat lagat mat fikat mm mm,,,, full fräs,,,,

Tjejerna smaskar glass,,,
Linneas bästa Sandwich,,,,,

 Ida med ganska Nöjd med glass,,, smilfink,,,





i går hade vi möhippa för min barndommskompis Lotta,, det va Jätte mysigt,,, vi va dock inte så många men ganska skönt de,,, Lotta & hennes svägerska skulle på stan ´& "handla" då dök jag på henne med ögonbildel & Mp3,,,,sen ett glas bubbel,,,,,




vi åkte ut till Havet femöre & låg där några timmar Lotte drack sitt bubbel jag hade griljerat kyckling & gjort potatissallad,,, som vi smaskade på,,, vi hade även melon och fika med oss,,,, Jätte mysigt,,, det va precis va hon behövde efter all brölloppsplanering dom gör allt själva mat/tårta allt,,,, såå duktiga!!!






Iaf,,, efter solningen och aningen brända i skinnet  på med ögonbindel/musik,,,


Vi som känner Lotta vet att hon bara ÄÄÄLSKAR att sjunga,,, villket hon gjorde Glatt i bilen,,,





Sen hem till Mig där mamma va barnvakt och hon hade städat undan & gjort såå fint,,, vi hinkar i oss Rosévin & fanta som för övrigt blivit det godaste jag vet!!! men det ska vara ISKALLT!!!


sen duschade vi och snyggade till oss lotta fick sin tröja jag gjort och så kommer madde & plockar upp oss,,, Åker in till make Up Store där hon blir sminkad super fint och får välja produkter,,,,,,,







 Jag & mikaela




Jag passar på att sy min Tunika som tydligen va Hålad i ryggen,,,,

 
Se så fin Hon blev!!!


Sen till Nyköpings Hus där vi har lite snabb picknick med mera dryck & snacks,,,




Jodå,,,,, fröken passade på att fest röka,,,,



 MM Lotta vid.... BUSKEN!!!!



 Min braiga Kylväska,, lixom bara föll i bitar!!! HAHAHA den hade gjort sitt!!!

 
och sen vidare till Skeppsbron där vi käkade mat & drack det va Jättemyysigt,,,, men där blir vi alla lite dåsiga,,,, efter maten,,, suck,, snacka om att vi va trötta.,,,







 
en Kanna Rose & Fanta!!!!


så vi drar vidare,,, till Torget & kollar på Alcazar som uppträder,, en hel timma dom är ju bara FÖÖÖR bra,,,, dansar och showar i ett och inte ens anfådda,,,, Grymma är dom,,,, så det va ju jätte trevligt!!!!
men där va nog det roliga över,,, Min Älskade Mamma kommer och hämtar oss så vi va hemma vid midnatt,,, Precis Lagom dag för oss Alla,,,!!!! Tror att Bruden va nöjd med!!!!








Idag har det varit UNDERBART Väder,,,, jag fyllde stora polen Så barnen har badat,,,
Mamma Kom hit & va Barnvakt en stund medans jag åkte till Vct,, jag har i nästan 4 år haft en liten knöl i högra bröstet,,, som en ärta,,,, Och min barnmorska kollade på den & konstaterade att det va en fettknöl,,,
så så länge jag inte besvärades av den va det ingen fara,,,, Och det har jag inte gjort,,,, TILL NU,,,
Jisses vaknade häromdagen då den lilla ärtknölen förvandlats till en Plommon knöl som gör såå Ont såå ont,,, jag ringer kvinnokliniken,,,, Och Underbara M där säger att jag ska vända mig till Vct,,, och undrar vilken jag tilhör,,, OXD säger jag,,,, nej NEEEJ säger hon dit ska du INTE gå,,,, så jag blir rekomenderad en Vct i Nyköping stadsfjärdens Vct,,,, för nu Har man RÄTT att välja villken man vill,,, SKIT BRA!!! så jag ringer dit & pratar med en super trevlig tjej och får en tid,,,,& blir överflyttad dit från OXD,,, passar ju bra eftersom jag Jobbar inne i stan!!!!
 undersköterskan va Underbar,,,, såå trevlig,,, men hon ville ha råd av en läkare,,, även han Underbart trevlig,, Glada skämtsamma,,,
och min Knöl,,, är en inflammerad köttel/fettknöl.,,,, men den va inte "mogen" att tömmas ännu,,, så jag ska badda med lite sprit och sova med kompressor indränkt i asolsprit,,,, sen kommer jag känna när tiden är inne och få en tid för "liten Operation",,,, haha som en väninna sa det va värst va det ska skäras i dig den här sommaren,,, Jo det kan man hålla med om!!!!!

Nu sover barnen sen en stund tillbaka,,,, D är på möte på brukshundklubben,,, jag har druckit en KALL öl,,,, och ska nu stryka klänningar,,,,till Brölloppet i möra!!!! kl:13 det ska bli JÄTTE JÄTTE mysigt!!! OO slå In presenten med såå klart,,,, och finväder ska det bli åxå,,,, Dom ska gifta sig vid havet,,, & det finns en liten strand där,,, så jag blev rekomenderad att ta med badkläder till barnen,, så kan dom bada,, Mysigt!!!

Så plikten kallar!!!!

ha de så GÖTT!!!!

pussar & Kramar
Fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0