TRÖJA!!!

Idag kom min Michael jackson tröja som jag beställde för typ 3 veckor sen,,, det tar tid från staterna!!! :)
JÄTTE JÄÄTTE snygg mycket nöjd,, den kommer att andvändas flitigt!!!!


I går jobbade jag till två,,, men innan jag kom från jobbet va kl halv tre,,, Livsfarligt att röra sig Ute i butiken med Skjorta när man stämplat ut,,,, vi har en bit att gå till omklädningsrummet!!!! men men trevlig de med,,,,det va ju speciellt en jobbig kunddjävel som ville ha hjälp med Torx,,,, suck,,,, :)
Hämtade barnen på dagis,,, Allt hade gått bra,,, sen till Momme för lite Mellis,,, trevligt som ALLTID,,, Underbart att ha sina föräldrar på så nära håll,,,,

Idag hade jag ledig dag,,,, men Ida fick i alla fall vara på förskolan för att inte tappa rutinerna,,,,,
 Linnea & jag va på 4-års kontroll på BVC allt gick TOPPEN syn & hörsel perfekta,,, även om jag trott att det sist nämnda inte va OK,,, för vissa dagar är det svårt att HÖRA vad mamma säger!!!!
& även Hon va ju perfekt i ALLT inge problems,,,,,
 Sen hem hämta skurhink/städgrejor och Fika så åkte vi ner til  Båten & Dammsög/skurade & plockade ur lite grejor,,, så nu är den FIT för försäljning,,,, Kappellet ska in på tvätt i morgon,,,,, lite sorg i hjärtat att sälja den fina,,,,,

Hem fixade lunch,,,, sen ringde förskolan Ida hade vaknat!!!! så hämta henne sen till Momme igen,,,, & vi åkte ner på stan,,, Ida fick ett par NYA fin fina blinkande Mumin spring skor!!! Tack Momme,,,
,
Jag hämtade mitt paket!!! kameraväskan!!!! JIHOOOO snacka om att kameran är NÖJD nu,,,,& dess ägare
 den passade perfekt,, & den är så fin såå fin,,, !!!! GOLLA FOREVER!!!! HAHAHA




Vi åkte till mormor för mellis rostmackor & kaffe!!! och lekte lite,,,
Sen hem körde en sväng med dammsugaren...fixade middag,,
Linnea stack ut & lekte,,, Ida & jag plockad Lite,,, eller jag plockade Hon Plockade FRAM!!!

Nu sover Ida Linnea dricker Varm mjölk och tittar på simpsons,,,,Hon gillar simpsons trots att hon inte hajjar engelska,,, eller det kanske hon gör för hon är ju såå före sin tid!!!! *fniss*
 Jag fick för övrigt en liten tycksyndommigsomärensamjämt parfym idag,,,,,
Armani Diamond LUKTAR BARA SÅÅÅÅÅ SJUUKT GOTT!!!! (tack för tipset ANNA)


i morgon är dagis stängt,,,, Mormor kommer hit & passar tjejerna,,,, skönt så jag slipper stressa med dom i morgon bitti,,,, i måndags fick jag väcka båda två,,,, ida vaknar ju direkt men linnea va såå trött såå trött,,,

Nä om man ska ta & sortera tvätt BLÄCH igen,,,, eller bara sitta,,,, hmmm jag gör fan det sista sitter!!!
Nej just fasen,,,,, nu när D kommer måste jag åka in till coop extra och handla lite,,,, jaja ingen rast ingen vila,,,,

Puss & Kram på er
Fia

Kommentarer
Postat av: Jessica

Simpsons är skoj :D fniss



SNYGG MJ tröja...



Kram på fina er

2009-08-18 @ 22:14:18
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Anonym

Läste precis din blogg o kom på tack vare dig att jag också ska på 4-års kontroll med min lille kille idag. TACK!!!!!

2009-08-19 @ 09:28:43
Postat av: fru Kviby

Snygg tröja! Ska ni sälja båten? Varför?

2009-08-19 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0