vattkoppor,,,,

MMM Linnea har GARANTERAT koppor,,, men väldigt FÅ,,,,, 5 st varav 2 redan torkat,,,,, Hon fick vara hemma med Farmor Idag,,, jag & Ida fortsatte Inskolningen,,, men på Förskolan upptäcker jag lite Röda prickar på Idas Rygg,,, HMM Hon med,, SKIT mitt i inskolningen,,,,, men Iaf det gick bra idag,,, Ida va lite gnällig,,, hon va varm och så va ju inte syrran med heller,,,  vi fick super god mat som ni såg på bilden,,,,
På väg hem slocknade Ida i bilen,,, & det tar typ 3 minuter från dagis och hem,,, TRÖTT....

 Lite Missnöjd,,,




Jag tog en kaffe med svärmor och då Somnade Nea i soffan Villket hon ALDRIG gör annars,,, så hon hade nog lite feber,,, och lagom då vaknade ju Ida,,,,,,
Jag plockade/dammsög och moppade,,,, Leriga Hundtassar i halva huset,,.....
När Nea vaknat tog vi en sväng upp till Fam Ivarsson & Grattade Tvillingarna Hugo & Jacob (som åxå hoppas på att få koppor nu) gott Fika tog mig en Liten Tårtbit,,, (synda) och kaffe,,,, Det ÅSKADE & regnade SJUKT mycket,,,,,
Mysigt att sitta Inne då!!!

 Killarna fick varsin Pärm & en Emil i lönneberga saga på skiva,,,,,

 Jakob

 HUGO

 Storasyster Alice

 Linnea

 Ida full med TÅRTA




Hem Middag skogsvamppanna & ris,,, Ida TRÖTT så hon somnade vid sex tiden redan,,,, tror hon har lite feber hon med,,,,skrutt,,,,,,
Nu ska vi slappa jag är såå trött ska ta mig en dusch och nytt omslag på Tutten,,,,
Vi får välan se hur Ida ser ut i morgon,,,,, Hoppas på Att det nu är Koppor,,,,, eller Inte det är ju skönt att få BÖRJA JOBBA gud va jag längtar nu,,,

KRAMAR om er allihopa
FIA

Kommentarer
Postat av: My

Tänkt att ni fick det till slut! Kanske inte så kul mitt i inskolningen å andra sidan kommer det sällan lägligt... Snygg hon var i Nova star jackan lilla Ida! Kram!

2009-08-13 @ 01:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0