ZZZzzzzzznark

Shit va jag e trööööött!!! dagen har gått fort föör fort!!!
Linnea vaknade tidigt och började leka,,, Ida vaknade strax efter och slöt upp i linneas rum med lek,,ungarna är snoriga och hostiga,, HELSKOTTA jag VILLINTE VABBA,,,,,, så håll er friska nu ungtussar!!!
 jag snyggade till mig,, sen frukost,plocka undan,ta fram regn kläder/stövlar (ska förövrigt köpa en uppsättningn regnkläder& stövlar till tjejerna vi kan ha kvar på förskolan,,,, men det köper jag på ULLARED!!!!) 
 för JISSES va det regnade i morse,,, sen iväg till förskolan med Barnen,,,
 
sen till Jobbet,,Har haft en Elev idag från gymnasiet som ska gå 2 dagar i veckan så jag har utbildat,,, ganska skoj!!!!
sen hem,,, hämta tjejerna,,,, Linnea gick till Alice,,, jag fixade lasange,,,, och passade på att dammsuga då den va i ugnen,,, VILLE ju träna,, men D jobbade sent och INGEn barnvakt,,,,,, mamma skulle jobba natt,Nisse på en avtackningsfest för några som gått i pension,Farfar jobbade,farmor skulle in till stan,, Pappa,,, jag Pappa ja,,, Va INTE körbar om man säger så,,,,som vanligt med min Käre far!!!SUCK
 skit,,, så jag snackade med grannen Helen och sa att jag inte kunde träna,,, så vi skulle dra ett varv med stavarna istället,,, MEN då kommer ängeln in och har FIXAT barnvakt,,, hennes Dotter ANNA med pojkvän kom hit & passade barnen i en timma medan jag tränade TACK TACK TAAACk för det,,,, barnen va nöjda dom hade lekt & byggt lego,,,,
Träningen,,, SHIT villket pass,,,, svettades ÖVERALLT,,, jisses,,,,, men ACK så sköönt BRA PASS KARIN BRA!!!!
Redan efter andra gången kan man lite mera rörelser och kan ta ut sig ÄNNU mer,,,
Fölhoppningsvis kan jag ta ett pass friskis i morgon beror på när D kommer hem!!! och om jag ORKAR!!! men jag vill gärna köra 2 gånger i veckan,,,, & vart ska jag Köpa den tiden????

Nä nu ska jag duscha sen SOVA så så TRÖTT orkar inte duscha men efter svettpasset MÅSTE jag!!!

Jobb i morgon,,,

Ta Hand om er!!!!
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fasen ska du till Ullared??? Jag vill oxå!!!!!

2009-08-26 @ 20:55:12
Postat av: Anonym

jamen lilla gumman, fråga anna och hennes pojkvän om de vill sitta barnvakt mot en liten peng en gång i veckan så slipper du ha dåligt samvete för det o så kan du ha dina föräldrar till att vara barnvakt en annan gång :) jag satt barnvakt en kväll/vecka i högstadiet o gymnasiet o ibland på helger. kanonkul och bra att få lite extrapengar.

varför ska det bara vara du som vabbar????

kämpa på tjejen! hångla mer!

Kram

2009-08-27 @ 22:30:40
Postat av: Anonym

det var ju jag nyss....

2009-08-27 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0