Dan före dan före dan före dan före dopparedagen (blev det rätt?)

Idag har jag & tjejerna varit inne i nyk skulle handla lite på Jobbet,,,, SUCK SUUUUUUCK va folk,,, nästan Omöjligt att få en plats i P-garaget,,, MEN jag hade tur,,,, hittade en så bilen fick Tina,,, Men vad är det med FOLK? kör som arslen tränger sig och skapar KAOS,,,, herregud,,, Tur att det bara va lite smågrejor jag skulle ha från jobbet sen åt vi på Mcd sen hem,,,

Men kämpigt med 2 starka viljor när man är ute eller 3 Min åxå,,,, Fick Hota lite ,, (funkar ALLTID),,,
Ida somnade i bilen på väg hem,,, SKÖNT jag stannade till På Rusta och Köpte en liten rund svart matta till Julgranen,,,, som vi ska Köpa idag,,, OM min sambo är hemma i tid,,, 
Nä faan jag tar med mig barnen & köper en gran själv,,, NU,,,,

Fortsätter uppdatera sen,,,

SO LONG

KRAM

FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0