HEEELG!!!

Fredag IGEN,,,, Jisses va veckorna flyger fram,,, & Nea har haft hål i öronen i en vecka,,,, som hon sa då jag berättade att det va fredag idag,,,
- jaha mamma då har jag haft mina blå örhängen i en vecka,,,, HAHA stenkoll

Men jag bloggade ju inte i går,,, jo lite från mobilen men jag kör en snabbis,,,
Lämnade Kottarna på dagis,,, linnea & dom andra barnen i hennes grupp skulle gå till Bibblan & Lussa för pensionärerna i Oxd,,, det hade gått SÅÅÅÅ bra alla sjöng sååå fint & va bara BÄST,,, mamma va där och tittade,,, hon va aldeless till sig,,, ALLA va såå bra & sjöng såå fint,,, det va vissa gammlingar som grät en skvätt!! mamma fotade lite så jag får knycka bilderna sen!!!

Jobbade och Jobbade Alltid lika kul!!!!
Slängde in vårdvals lapparna på resten av familjen till Stadsfjärdens Vct,,,, villket vi Vill byta till dom är UNDERBARA!!! mamma & Pappa har åxå bytt till dom Mamma har varit där på besök!!! OJJOJOJ va hon va NÖJD dom är verkligen Underbara Skrattar/härjar och OERHÖRT trevliga,,, till skillnad från vissa andra!!!
Sen hämta barnen på Dagis,,, och till Tove på fika,,, Fia med barn & Ellinor med barn va åxå där Jätte kul... Höööög ljudnivå :)
Som ni såg bajsade Ida på Toan,,,, hon började klämma i blöjan men då jag skulle Byta va det TOMT?? så jag frågade om hon ville på toan,, Hon nickade,,, på med Barntoa ringen och ner med Ungen,,, som ville vara ensam,,, hon satt ett tag & då jag kom in,,, så hade hon gjort ett A++,,,, Och va MYCKET nöjd över de,,,,
Och nu hemma Kissar hon på Pottan eller Toan hela tiden,,, det artar sig!!! Sköönt förhoppningsvis Blöjfri till sommaren iaf,,,, ;)
Väl hemma MIddag och sen när D kom hem gick jag & la mig SÅÅÅÅ snorig/febrig!!! genomförskyld,,, suck det va SKÖNT!!! och Skönt att ha Älskling hemma så jag Kunde gå & sova,,,

I morse när jag lämnat barnen åkte jag till sjukan,,, hade tid för Magnet röntken,,, pga dom vilsna stenarna som cirkulerar i gallgångarna (villket jag hoppas att det är) jag har ju fortfarande Känningar & SMÄRTA trots OP,,,,
Det gick bra men man får INTE ha Cellskräck,,, Jisses,,, jag blev fastbunden på britsen sen in i "trumman" det va fasen tur att man magrat för annara hade jag inte kommit in i hålet,,, :) men jag fick välja musik,,, så jag tog Rix Morgon Zoooooo så ett & annat gott skratt fick jag,,,,,
Det tog c:a 40 minuter,,, dom fick JÄTTE bra bilder enl rönkarna,,, (hahah vad kallar man dom),,,, så nu ska jag beställa tele tid med Dr karev!!! :) om en vecka typ och hoppas på ett Bra besked,, va det nu är??

Sen till Jobbet,,,, slängde i mig en macka & ut i butiken,,, Bra drag!!! som alltid på fredagar!!!
hem Hämtade kidsen och sen Mellis,,,, plockade städade dammsög hela huset,,,, D kom hem vi slappade,,,,
Barnen somnade snällt jag kollade på Ullreds reprisen (missade de i söndags)
Nu Idol final,,, HeJJJJJJJAAAA Erik!!
Dippar morötter & slurprar Must!!!

I morron Lämnar vi barnen vid Lunch hos svärisarna,,, sen hem snygga till oss & på Julbord med NTD kl 15 (D:s arbetsgivare,,,) Trevligt!!!
Får se vart vi hamnar,,,, om vi hamnar,,, ??

Såg på vädret att nästa vecka SNÖ & Kallt!!!! ÄNTLIGEN!!! WOHOOOOO

Hoppas ni får en Fin fin kväll
OO Just de
GRATTTTIS MIN ÄLSKLING PÅ NAMNSDAGEN,,,,
Linnea & jag pysslade hjärtan med glitter till pappa som han fick då han kom hem!!!
 och grattis brors dotter Nicole på din andranamns namnsdag Daniella 
(ja grattis till ALLA DANIEL /DANIELLOR)
Kram på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0