JULAFTON,,,,

Tjejerna vaknade tiiidigt iaf Linnea,,, halv sex kommer hon in till mig & viskar,,,
- MAMMA TOMTEN HAR VARIT & LÄMNAT PAKET & ÄTIT UPP GRÖTEN!!!
Spännande,,, strax efter vaknade ida,,, sen va det bara att kliva upp så dom fick Öppna varsitt paket Nova Åxå så klart,,,,
Dom fick varsin Kåldocka,,, Linnea Blev super glad,,,, Ida,,, nja sådär,,, hihi

Villken Underbar JULAFTON massa snö -6 grader & Sol på ,,, Helt fantastiskt mer stämmning än så kan man fanemej Inte få,,,,

PÅ fm förberedde vi inför julmaten,,, städade lite till och snyggade till Oss,,, och Tjejerna va såå fina i sina Nya klänningar,,,

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL ALLA FINA BILDER FRÅN JULAFTON MITT ALBUM PÅ FACEBOOK DÄR KAN NI KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DOM STÖRRE


Sen kom Familjerna,,,vi blev 15 pers och 3 hundar,,, full fart,,, Vi åt & kollade på Kalle och efter det gick jag till grannarna & Tomtade,,,, det gick super bra,,, hihi kul att se reaktionerna,,,,
& sen kom tomten till oss,,, SPÄNNANDE;;;, Ida va lite tveksam men efter en stund gick hon fram & hämtade sina paket,,, Linnea va Eld & Lågor,,, Diggade Tomten stenhårt & pratade,,,, t.om en kram fick han,,,,





sen va det då dags att SLITA upp alla paketen,,, jisses Ida öppnade och Öppnade,,, & så fort det va ett till paket henne skrek hon JAAA IIIDAAAS,,,, hihi Gumman
Linnea va Lugn och Förunrad över ALLA paket hon fick,,,
Vi brukar göra så att man öppnar en & en så ALLA får se vad Alla får,,, och så är man inte klara på snabbt heller,,, men med barnen går det ju inte att göra så längre,,, även Om Linnea va jätte duktig att Läsa vem hon fick paketen från,,,, Ida däremot slet & rev,,,
men Alla va nöjda,,,, TACK för en Härlig dag/kväll Mina Nära & Kära,,,,

Barnen somnade ovaggat vid 21.00 då slog jag & D ihop i soffan,,, SÅÅÅ trötta,,,, det va vår Jul,,, :P

Idag har vi Pärlat och lekt med dom nya sakerna,,, slappat och haft en mysig INNE dag,,, för det har Blåst & regnat,,, så nu är det inte mycket av vår FINA snö kvar,,, SKIT åxå Varför,,,, Linnea sa förut :
- Men mamma nu kan jag ju inte prova mina nya skidor & skridskor,,, SUCK,,, gumman,,,,,

Fyy faan va jag känner mig FET nu,, usch jag har nog ökat 5 kg denna jul,,, BLÄSCH,,,magen är INTE van,,,, ;P tur att man ska börja Vikt Väktarna efter Nyår,,, (som många andra) men jag kan Ärligt säga att jag LÄNGTAR,,, jag ska ta dom sista 15 kg till Midsommar,,,, och hoppas att man kan börja röra sig Åxå,,,
Jag fick en Jättefin VV kokbok av mamma i julklapp så här ska lagas nyttig mat,,,,Har verkligen lagt av mig nu,,,, Suck,,,,,  

På efm va vi hos svärisarna på fika,,,,
Nu slappar vi i soffan,,, D verkar ha somnat,,,
Jag ska kolla på dokumentär om Michael Jackson kl 21....kan fortfarande Inte fatta....
Sen sova jag med,,,

I morgon kväll ska vi till Familjen Redlig/Winroth på Glögg kväll,,,, Trevligt,,,,
Får se om det är Lite snö kvar så skruttan kan testa sina skidor på gräsmattan,,,,,

Ha en Underbar Juldag
PUSSAR & KRAMAR
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0