LUCIA!!!!! 3:dje Advent

Allt jag skrev försvann,,,, HELVETTE,,,, jaja skriver en gång till,,,, denna gång ska jag spara med Jämna mellanrum,,,,
Igår va vi på Julbord med NTD,,,, D:s Jobb,,, vi va på blommenhof det va Jätte god mat,,,och fräscht,, det bästa va nog kak/bak bordet,,,, jisses va massa gott,,,, men det slår fortfarande Inte Voyage:s och INTE deras risálamalta,,,,, MUMMMS,,,,

Efter maten va vi alla i matkoma,,,, så vi åkte hem till Jimmy & Linda drack lite vin och slappade,,,, det började SNÖA!!! JOÌHOOOO älskar första snön man blir lixom som Ko ¨på grönbete det bara spritter i kroppen,,,,
Jimmy som hade saltjour fick ju så klart fara ut,,,, så han släppte av oss på FIKA,,, de va trevligt vi drack goda drinkar och snackade,,,,, men vid halv tolv va vi såå trötta & övegick till vatten,,,, hahah men då hade vi festat sen 15.00 det va Nog jobbigt,,,, så Jimmy hade saltat klart,,, han drog en sväng till OXD och släppte av oss,,, TACK jimmy!!!!
Vi slockande på 2 sek,,,,
Det är Inte likt mig & fota så lite som jag gjorde igår,,, men bjuder på några foton,,
,Linda & Jimmy,,,, undrar va dom pratar om,,,, Nåt äckligt skulle jag tro,,,,på Jimmys uttryck iaf,,,


Nyköping By Night fotat från jimmys Köks fönster uppe bland takåsarna,,,,

 SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ




Snö ute Vin Inne JIHOOOOO


Linda & jag


Jag & D som ALDRIG kan vara Normal på kort,,,,


I morse sov jag till 11 suuper sköönt,,,, då tyckte de att jag skulle kliva upp,,, han hade som vanligt varit uppe några timmar,,, Tomt utan tjejerna,,,, som är hos farmor/farfar,,,, men dock ganska skönt,,,,, vi hämtar dom efter lunch,,,, då ska vi till Grannarna och fika tänkte att tjejerna skulle få lussa det är ju ändå Lucia idag,,,,
Barnen ska ha på dagis i morgon,,, MYSIGT nu när det kommit Liite snö och det ska bli kallare i morgon,,,




Och det är ju 3:dje Advent åxå,,,, Mys,, snart snart Jul,,,, jag är ledig i flera dagar,,,, och ALLA klapparna till tjejerna KLAAARA!!! Sköönt,,,,



Nu ska vi göra lite Nytta,,, men vad?? hahaha jaja ha en Fin Fin dag vänner

Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0